سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف ۱۶۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در شادگان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شادگان از توقیف ۱۶۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف طی چهار ماهه اول امسال در این شهرستان خبر داد.

سروان سلمان حاجتی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان شادگان ۱۶۳ دستگاه وسیله نقلیه توقیف که از مجموع وسایل نقلیه توقیفی، ۱۰۷ دستگاه آن موتورسیکلت و ۵۶ دستگاه خودرو بوده است.

او می گوید: این تعداد وسایل نقلیه به خاطر تخلفاتی نظیر نداشتن پلاک و یا مخدوش بودن آن، عبور از چراغ قرمز، نداشتن گواهینامه و... توقیف شده‌اند.

سروان حاجتی به رانندگان توصیه کرد که برای ایمنی در تردد و امنیت در حوزه ترافیک قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، در غیر این صورت نه تنها زمینه بروز حوادث و ایراد صدمه و خسارت را برای خود و دیگران فراهم می‌آورند بلکه در نهایت متحمل پرداخت جریمه و زیان‌های اقتصادی نیز می‌شوند.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شادگان در پایان، بخش عمده‌ای از مشکلات ترافیکی شهر شادگان را به دلیل مشکلات زیرساخت شهری دانست و گفت: بخشی از مشکلات ترافیکی نیز به دلیل ضعف در فرهنگ رانندگی مردم است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
با جریمه کردن خوردهای متخلف می‌توان گره ترافیک شادگان را کمتر کرد ،شهردار و شورای شهر شادگان پاسخگوی مشکلات شهر نیستند و آنها کوچکترین اعتنایی به حقوق شهروندی ندارند،دست فروشان و جایگاه های تاکسی روستاها اکثر خیابان های اصلی شهر را مسدود کردند و باعث ایجاد ترافیک در شهر شدند اینها عمده مشکلات ترافیک شادگان هستند.