سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مستند سازی تجارب بازنشستگان ضرورتی اجتناب ناپذیر

مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خراسان جنوبی بر مستندسازی تجارب دوره خدمتی بازنشستگان دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خراسان جنوبی در مراسم تجلیل از بازنشسته‌های دستگاه‌های اجرایی نهبندان، بازنشستگان را قشری فرهیخته و دارای تجربه دانست و گفت: تجاربی که بازنشستگان در طول دوره خدمتی خود کسب کرده اند یک گنجینه و یک دانش است که برای بهره بردن از این دانش باید تمام این تجارب مستندسازی شود و این مستند برای اداره امور و توسعه شهرستان به کارگیری شود.

او افزود: اتاق فکری متشکل از بازنشسته‌های هر یک از دستگاه‌های اجرایی شهرستان تشکیل شود و در این اتاق فکر معضلات و آسیب‌های شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

سیادت جو خطاب به سرپرست فرمانداری نهبندان گفت: سرپرست فرمانداری نهبندان از بین بازنشسته‌های هر یک از دستگاه‌های اجرایی مشاورانی برای خود تعیین کرده و از آن‌ها برای امور شهرستان مشاوره بگیرد.

مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خراسان جنوبی همچنین بر برگزاری تور‌های سیاحتی و زیارتی برای بازنشستگان شهرستان تاکید کرد.

او گفت: اگر سیستم اداری هر دستگاه شاد باشند چابکی و پویایی آن دستگاه را در خدمت رسانی در پی خواهد داشت.

 ایروانی سرپرست فرمانداری نهبندان نیز در این جلسه گفت: روز تکریم خانواده و بازنشستگان یادآور تلاش و تکاپوی قشری توانمند و تلاشگر در عرصه دولت است و نباید این تلاش‌ها نادیده شود.

در این جلسه برخی از بازنشستگان برخی از مشکلات را بیان کردند که عمده این مشکلات در حوزه بیمه طلایی، حقوق، افزایش هزینه‌های زندگی بازنشستگان، تعیین نماینده در هر یک از ادارات برای رسیدگی به امور بازنشستگان، پرداخت حق ایثارگری و بهره مندی از مزایای بند ۱۲ قانون خدمات کشوری برای بازنشستگان بود.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از بازنشستگان دستگاه‌های اداری نهبندان تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.