سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر بهداشت:

ارائه درخواست روستاییان استان همدان به رئیس جمهور در مراکز بهداشت انجام پذیر است

معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: روستاییان استان همدان برای ارائه درخواست به رییس جمهور به مراکز بهداشت مراجعه کنند.

عباس عبادی گفت: افراد ساکن در مناطق دوردست و روستا‌های استان همدان در صورت دسترسی نداشتن به میز ارتباطات مردمی می‌توانند به شبکه‌های بهداشت محل سکونت برای ارائه درخواست‌های خود مراجعه کنند و مطالبات را به گوش مسئولان برسانند.

او در حاشیه راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی در محل دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با راه اندازی میز خدمت در ادارات و نهاد‌ها دنبال ارتباط نزدیک و بی واسطه با مردم به منظور احصا و بررسی مشکلات و تلاش برای رفع آن‌ها هستیم.

معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: همه کارگزاران نظام با حضور در این استان از نزدیک مشکلات مردم را رصد و پایش می‌کنند و ابراز امیدواری کرد حضور رییس جمهور در استان همدان زمینه تسهیل امور به ویژه در حوزه سلامت را فراهم کند.

عبادی گفت: مطالبات و درخواست‌های مردمی با همفکری مسئولان و کارشناسان علوم پزشکی استان همدان بررسی می‌شود تا در کمترین زمان به این مطالبات پاسخ داده شود.

او گفت: البته تیم‌ها و نمایندگانی از وزارت بهداشت در برخی از شهرستان‌های تابعه استان همدان حضور دارند و در ۲ شیفت صبح و بعدازظهر آماده شنیدن مشکلات مردم و پاسخگویی به آن‌ها هستند.

معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:به طور حتم سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان همدان به شناسایی مشکلات، برنامه ریزی صحیح و تسهیل در امور کمک می‌کند.

آیت الله رئیسی, رئیس جمهور در سی امین سفر استانی دولت روز پنج شنبه ۶ مردادماه  به دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان سفر می‌کند.

منبع: ایرنا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.