سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر راه و شهرسازی:

ناوگان حمل و نقل در شلمچه افزایش می یابد

آقای شهرکی ثانوی گفت: ناوگان های حمل و نقل در شلمچه به منظور خدمت رسانی بیشتر به زائران اربعین حسینی افزایش می یابد.

حمیدرضا شهرکی ثانوی معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از مرز شلمچه گفت: چهار هزار دستگاه مینی بوس جهت مسیر‌های کوتاه در مناطق مرزی و حدود چهار هزار دستگاه سواری پلاک عمومی برای افزایش ناوگان حمل‌ونقل در مرز‌های مواصلاتی به عراق برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی افزایش می یابد.

او از برنامه ریزی ها برای افزایش تعداد ناوگان اتوبوس رانی و ارتقای ایمنی جاده های منتهی به شلمچه به منظور تسهیل در تردد زائران خبر داد و گفت: برای انتقال زائران به مرز‌های منتهی به کربلا از ظرفیت ناوگان دستگاه‌های لشکری، کشوری و واحد‌های تولیدی که در سرویس ایاب و ذهاب هستند هم استفاده خواهد شد.

این مسئول تاکید کرد افزایش تردد ایمن در مرز‌های چذابه و شلمچه از مهمترین اقدامات وزارت راه است و قرار است زیر ساخت های لازم پیش از آغاز همایش اربعین حسینی در این ۲ گذرگاه فراهم شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری کشور گفت: بازسازی محور جاده‌ای در مرز‌ها به سرعت در حال اجرا است و تشریفات واگذاری اجرای این طرح‌ها به پیمانکاران مربوطه نیز انجام شده است.

او گفت: همه امکانات کشور برای تسهیل در تردد زائران به کار گرفته خواهد شد تا زائران نسبت به سال‌های گذشته بهتر در این مسیر تردد کنند.

آقای شهکی ثانوی با اشاره به پیش بینی ها در خصوص رشد آمار مسافران اربعین حسینی پس از ۲ سال کرونایی گفت : ۹۰ درصد جابجایی‌ زائران به کربلا از طریق جاده‌ها صورت می‌گیرد و قرارگاه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین کشور نیز فعالیت خود را از هفته جاری آغاز کرده است.

برچسب ها: شلمچه ، اربعین حسینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.