سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث ۸۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۸۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان اصفهانی احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.

کریم زارع با اشاره به تفاهمنامه منعقد شده در سال گذشته برای احداث مسکن مددجویان با سپاه صاحب‌الزمان (عج) و بنیاد مسکن، گفت: در این همکاری مقرر شد تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۸۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های فاقد مسکن تحت حمایت کمیته امداد اصفهان احداث شود.

وی بابیان اینکه ۲۰۰ باب از این تعداد واحد مسکونی در حال تکمیل است، افزود: امیدواریم با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تکمیل پرداخت تسهیلات، تا پایان شهریورماه این تعداد خانوار نیازمند، صاحب خانه شوند.

مدیرکل کمیته امداد  استان اصفهان با اشاره به اینکه مشارکت و خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی، بسیج سازندگی و خیران، کاهش چشمگیری در هزینه‌های احداث مسکن مددجویی دارد، تصریح کرد: مددجویان علاوه بر دریافت تسهیلات بنیاد مسکن، با مساعدت خیران مسکن‌ساز و تسهیلات قرض‌الحسنه امداد ولایت، صاحب سرپناه مناسب می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه بسیج سازندگی همواره برای کمک به مددجویان در قالب گروه‌های جهادی با این نهاد همراهی داشته است، گفت: در سال گذشته نیز ۲۳۰ واحد مسکونی با کمک گروه جهادی، سازمان‌های متولی مسکن و خیران برای مددجویان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.