سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی استان قزوین

مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی با حضور جمعی از دانش آموزان منتخب از نواحی و مناطق ۱۴گانه آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد .

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و جمعی از دانش آموزان منتخب از نواحی و مناطق ۱۴گانه آموزش و پرورش استان، آیین افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی استان قزوین برگزار شد.

در این جلسه هر کدام از دانش آموزان، نکاتی درخصوص مشکلات آموزشی و تربیتی موجود در مدارس مناطق مختلف و راهکار‌ها و پیشنهاد‌های خود برای رفع این نواقص را بیان کردند.

محمدزاده معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: هر کدام از دانش آموزان آینده سازان این کشور هستند که فقط نباید به علم آموزی بسنده کنید بلکه موضوع تربیت و پرورش را در کنار مسائل علمی پیگیری کنید.

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین هم اظهار داشت: باید همیشه به یاد داشته باشیم که بیش از ۳۶هزار دانش آموز برای امنیت و بالندگی این مرز و بوم به شهادت رسیده اند.

وی ادامه داد: با وجود همه کاستی‌ها، وظیفه همه ما، کار جهادی و شبانه روزی است.

سیاهکالی مرادی افزود: با وجود همه کار‌ها و مشارکت خیرین مدرسه ساز، متاسفانه همچنان مشکلاتی در زمینه فضا‌های آموزشی داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش تصریح کرد: پیشرفت‌هایی در زمینه‌های علمی می بینیم که نشان دهنده استعداد بسیار دانش آموزان و دانشجویان کشورست.

وی تاکید کرد: مشارکت و همکاری نهاد‌های موثر جامعه، برای موفقیت آموزش و پرورش لازم و ضروری است.

سیاهکالی مرادی خاطرنشان کرد: محوریت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی، موضوع عدالت آموزشی و رفع محرومیت‌ها به صورت مستمر پیگیری می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.