سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه ریزی برای حل مشکلات بندر ماهشهر

فرماندار بندر ماهشهر گفت: برنامه ریزی برای حل مشکلات شهری در بندر ماهشهر انجام شده و تلاش برای برطرف کردن آن‌ها ادامه دارد.

فریدون بندری گفت: هیچوقت منفعلانه عمل نکرده ایم و با تشکیل کارگروه تخصصی سه نفره با محوریت برنامه ریزی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تشکیل دادیم و طی سال‌های اخیر با ترسیم برنامه‌های شاخص و اثر بخش جلو رفته ایم و در گذر زمان این برنامه روند بهبود یافته‌ای پیدا کرد.

او می گوید: در سال گذشته کمک‌ها و مساعدت‌هایی که در حوزه صنایع در قالب مسئولیت‌های اجتماعی انجام میپذیرفت، برای هر عنوان سرفصل مشخص شد و بر اساس این سرفصل‌ها تأمین اعتبار صورت گرفت که یکی از این سرفصل ها، سرفصل حوزه فرهنگی و مذهبی می‌باشد.

به گفته بندری بر اساس این سرفصل و آنچه که سرانه جمعیتی شهرستان بود به مدیران مربوطه هر دستگاه اجرایی اعلام شد که در هر حوزه مانند شهر بندر امام خمینی (ره) یا شهر چمران در سرفصل‌های تعیین شده چه میزان اعتبار اختصاص یافته است و میتوانید برنامه ریزی کنید و یک روند بهبود یافته‌ای در سال گذشته نسبت به مدت مشابه قبل از داشتیم.

این مقام مسئول گفت: در سال جدید با مشخص بودن سرفصل ها، یک برنامه بهبود یافته تری ترسیم کرده ایم که از بخشی نگری به کُلی نگری در هر سرفصل و حوزه مسئولیتی میپردازیم و بعنوان نمونه در حوزه و سرفصل فرهنگی و مذهبی با دعوت از چهار ائمه جمعه مناطق شهرستان از آن‌ها خواستیم طرح جامع و کاملی برای این سرفصل طراحی و جهت اعمال در نقاط مختلف شهرستان باتوجه به اصول گفته شده بکار گرفته شود.

او می گوید: با عدالت و انصاف و برنامه ریزی تخصصی توسط متخصصان آن حوزه، اعتبارات را به درستی هزینه نموده و رفع معضلات و پیشرفت متوازن همه نقاط شهرستان را شاهد باشیم، ضمن تقدیر و تشکر از شرکت‌ها و مدیران مربوطه در مناطق ویژه اقتصادی پتروشیمی و بندری انتظار داریم در انجام مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به محیط و شهر پیرامونی خود مشارکت مؤثرتری داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.