سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرصت یک هفته ای برای شناسایی مراکز غیرمجاز تفکیک زباله در گرگان

معاون عمرانی فرماندار گرگان از فرصت یک هفته ای به شهرداری ها برای ساماندهی زباله‌گردان و شناسایی مراکز غیرمجاز تفکیک زباله خبر داد.

حجت یزدویی در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان گرگان گفت: تا یک هفته آینده شهرداری‌ها باید تمام مراکز غیرمجاز جمع آوری ضایعات را شناسایی کنند و در این باره اقدام قانونی انجام دهند.

یزدویی بر لزوم ساماندهی زباله گرد‌ها تاکید کرد و گفت: شهرداری‌ها باید این موضوع را در دستور کار قرار دهند تا ضمن شناسنامه دار کردن و مدیریت آن‌ها بخشی از مشکلات ترافیکی، اجتماعی، سیما و منظر شهری مرتبط با این افراد برطرف شود.

او افزود: در امر مدیریت پسماند نیازمند هم افزایی همه بخش‌ها به ویژه شهرداری‌ها هستیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات زیست محیطی و بهداشتی که حضور و فعالیت زباله گرد‌ها و مراکز غیرمجاز جمع آوری ضایعات برای شهر و شهروندان ایجاد کرده است را کاهش دهیم.

او افزود: در ماه‌های اخیر اقدامات خوبی در برخورد با مراکز غیرمجاز صورت گرفته است که باید ادامه دار باشد.

معاون عمرانی فرماندار گرگان افزود: پیگیری‌های تفکیک زباله از مبدا در دو سه سال اخیر در شهر‌های قرق، جلین و سرخنکلاته از پیشرفت فیزیکی برنامه ریزی شده عقب‌تر بوده است.

او گفت: تا یک ماه آینده شهرداری‌ها نسبت به اجرای اولیه این طرح در مسیر اصلی شهر اقدام و برای فرهنگسازی برنامه ریزی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.