سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش فیلمنامه نویس جهرمی در جشنواره بین‌المللی

اثر فیلمنامه نویس جهرمی در سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی موفق به کسب عنوان برتر شد.

محسن نعمت‌اللهی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم گفت: محسن راست‌خانه، فیلمنامه‌نویس جهرمی با فیلمنامه سینمایی «می‌جنگم تا زنده بمانم» موفق به کسب مقام بهترین فیلمنامه در بخش ورزش همگانی و سلامت عمومی در سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی شد.

محسن نعمت‌اللهی گفت: فیلمنامه این اثر در بخش ورزش همگانی و سلامت عمومی و به مدت زمان ۸۸ دقیقه بود که از بین ۶۹ کشور حاضر در این جشنواره موفق به کسب عنوان برتر شد.

او گفت: سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران با حمایت کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و آکادمی ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان، شبکه سوم سیما و سازمان صدا و سیما و سازمان سینمایی وزارت ارشاد در بخش خصوصی و به همت موسسه فرهنگی هنری خانه هنر برگزار شد.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم گفت: این جشنواره نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم‌های ورزشی است که به منظور رقابت بین فیلم‌سازان، برنامه‌سازان، کشف استعداد‌های جوان و معرفی چهره‌ای خلاق، همگام با سیاست‌های ورزش کشور، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و FICTS برای حمایت از تولید و عرضه فیلم‌های ورزشی برگزار می‌شود.

نعمت‌اللهی گفت: جشنواره ایران به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۲۸ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلم‌سازان و سینماگران این کشور‌ها است؛ با توجه به جایگاه بین‌المللی این جشنواره و استقبال از آن، آثاری از کشور‌های اروپایی و دیگر کشور‌ها نیز مهمان این رویداد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.