سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش‌از ۱۸ هزار متقاضی طرح جهش ملی مسکن در سیستان و بلوچستان وجه اولیه را واریز کردند

دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۱۸ هزار و ۵۰۳ متقاضی طرح جهش ملی مسکن در این استان واریز وجه اولیه را انجام داده‌اند.

  عطاء اله اکبری   در حاشیه بازدید از پروژه های طرح جهش ملی مسکن استان در زاهدان اظهارداشت: از آغاز طرح جهش ملی مسکن تاکنون ۱۹۸ هزار و ۸۸۴ متقاضی مسکن در استان ثبت نام کردند که از این تعداد ۸۲ هزار و ۱۲۵ نفر واجد شرایط شناخته شده اند.

وی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن طرح کلان، بزرگ و خاص در دولت سیزدهم است، گفت: در حال حاضر حدود ۱۲ هزار و ۴۷۸ نفر از متقاضیان به بانک ها معرفی شدند و ۱۵ هزار و ۶۷۹ نفر از متقاضیان واجد شرایط هم تخصیص به پروژه شده‌اند و بقیه هم در مراحل بعدی قرار دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان افزود: صرف نظر از اینکه با اجرای این طرح مشکل و معضل تامین مسکن عده‌ای از اقشار جامعه برطرف می شود، می‌توانیم با توجه به شرایط استان و رکود اقتصادی، در اشتغال و تبدیل بخش‌هایی از استان به عنوان یک کارگاه پر رونق اقتصادی در زمینه تولید مصالح، خرید و فروش و فعالیت های خدماتی موثر واقع شویم.

وی از پیشرفت فیزیکی بیش‌از ۵۰ درصدی ۶ هزار واحد طرح جهش ملی مسکن در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: گردش مالی پروژه های جدید این طرح در ثبت نام های جدید بیش از ۱۵ هزار میلیاد تومان است که این مهم نشان از اهمیت بخش مسکن در توسعه و رونق اقتصادی استان دارد.

اکبری از عزم جدی استان جهت ساخت پروژهای جهش ملی مسکن در کمترین زمان و با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن خبرداد و گفت: مسائل مربوط به پروژه های این حوزه به صورت روزانه و هفتگی پیگیری، موانع موجود احصا و تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین جلسه شورای مسکن استان هر یکماه یکبار بصورت منظم برگزار شود و در زمان حاضر مهمترین موضوع این شورا در زمینه طرح نهضت ملی مسکن است که بعنوان قانون به همه استانها ابلاغ شده است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.