سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیات‌های مذهبی اتباع خارجی فارس باید در چارچوب قانون فعالیت کنند

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس با اشاره به ساماندهی هیات‌های مذهبی اتباع خارجی در استان گفت: فعالیت‌های مذهبی این هیات‌ها باید در چارچوب قوانین و مقررات و همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

علی محمد خادم الرسول در مراسم انتخاب نمایندگان شورای هماهنگی هیات‌های مذهبی اتباع و مهاجران خارجی ساکن در شیراز  گفت: هیات های مذهبی اتباع خارجی در استان فارس  مردمی، خودجوش و برخاسته از عشق و علاقه به اهل بیت (ع) است و در جامعه پناهندگان نقش مهمی را ایفا می کنند.

او گفت: با توجه به تاکید پیامبر اسلام بر حفظ وحدت و همبستگی بین مسلمانان و پرهیز از تفرقه، تقویت اتحاد و همبستگی پناهندگان و مهاجرین ساکن استان به ویژه در هیات‌های مذهبی پناهندگان امری ضروری است.

خادم الرسول گفت: از متولیان امر خواست که با هماهنگی و برنامه ریزی منسجم، شرایط را برای مشارکت و حضور هرچه پررنگ تر قشر های مختلف پناهندگان به ویژه قشر جوان در مراسم ها و آیین های عزاداری دهه محرم فراهم کنند.

در این مراسم از میان ۱۹ داوطلب نمایندگی شورای هماهنگی هیات‌های مذهبی اتباع  و مهاجران خارجی ساکن استان فارس، هفت نفر به عنوان نمایندگان این شورا انتخاب شدند.

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.