سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری باند سارقان نوجوان موتورسیکلت در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از پایان سرقت سریالی موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر با دستگیری یک باند سارق نوجوان خبر داد.

سرهنگ  امیر مختاری گفت:در پی وقوع سرقت‌های متعدد موتورسیکلت از محدوده اطراف حرم مطهر، سه راه خورشید و خیابان اراک که تقریباً همه روزه به وقوع می‌پیوست و موجب ایجاد نارضایتی عمومی شده بود، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کلانتری ۱۳ شهید سعیدی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قم در ادامه گفت: با طرح ریزی عملیات و اجرای آن در نهایت، تحرکات چند نوجوان که همگی تبعه یکی از کشور‌های همسایه هستند، مورد توجه و رصد عوامل گشت و تخصصی کلانتری ۱۳ شهید سعیدی قرار گرفت.

به گفته او با تلاش بی دریغ عوامل کلانتری ۱۳ یکی از سارقان که ۱۴ ساله و از اتباع است، دستگیر و به کلانتری دلالت داده شد و ضمن اعتراف به سرقت موتورسیکلت، به همکاری چند نفر دیگر از هم سن و سالان خود در انجام سرقت‌ها اقرار و اعتراف کرد.

سرهنگ مختاری می گوید:با همکاری مطلوب دستگاه قضایی، تعداد ۱۳ نفر از همدستان وی که در قالب باند‌های ۳ و ۴ نفره سازماندهی شده بودند و مخفیگاه و پاتوق حضور آنان شناسایی، در ۴ عملیات جداگانه در حال پرسه زنی در اطراف حرم مطهر، دستگیر شدند.

به گفته او افراد دستگیر شده همگی ۱۲ تا ۱۹ ساله بوده که با کمین کردن در هسته‌ی مرکزی شهر علی الخصوص اطراف حرم مطهر، موتور‌های فاقد ایمنی را شناسایی و با استفاده از غفلت مالکان، موتور سیکلت را سرقت و سپس با خودروی نیسان به حسن آباد تهران برده و هر موتور را به مبلغ خیلی ناچیز می‌فروختند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت:تاکنون حدود ۳۰ فقره سرقت کشف و تحقیقات برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.