سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت همه جانبه پورتو از طارمی

باشگاه پورتو به انتقادات علیه مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود واکنش نشان داد.

تیم فوتبال پورتو شنبه در دیداری دوستانه به مصاف موناکو رفت و موفق شد با نتیجه ۲ بر یک این تیم را شکست دهد.

طارمی در این دیدار یک پنالتی گرفت و خودش نیز آن را تبدیل به گل کرد، اما پس از پایان این دیدار هواداران بعضی از تیم ها علی الخصوص اسپورتینگ لیسبون به شدت از طارمی انتقاد کردند و معتقد بودند او با تمارض کردن داوران را متقاعد به گرفتن پنالتی می‌کند.

فرانسیسکو مارکز، مدیر روابط عمومی باشگاه پورتو نسبت به پست‌های هواداران اسپورتینگ علیه طارمی واکنش نشان داد و از مهاجم ایرانی پورتو حمایت کرد.

 

او نوشت: این اتفاق فقط به خاطر تیم‌های مریضی است که این شک‌ها را بیشتر می‌کنند. چیزی که کاملا خطا بود و باید پنالتی گرفته می‌شد را تحت تاثیر قرار می‌دهند. آزار و شکنجه طارمی در حال زیاد شدن است. او مدت‌هاست زیر حمله تیم‌های رقیب قرار گرفته و ما در اینجا باید متحد بمانیم. ما به مدیریت، به سرخیو کونسیسائو و بازیکنان اعتماد کنیم. تیم‌های رقیب ۴۰ سال است می‌خواهند ما را پایین بکشند. هیچ وقت هم موفق نشدند، زیرا ما همیشه می‌دانستیم که تیم را چگونه جمه کنیم. مطمئنا این فصل هم موفق نخواهند شد. زنده باد پورتو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
مهرداد
۲۰:۲۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
مهدی همیشه عالی بوده وهست.واقعیت اینه
پرسنال
۱۹:۲۹ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
حالا خوبه جای مسی و رونالدو نیست وگرنه جسارت تعویض رئیس جمهور رو‌ هم پیدا میکرد. اون یکی هم که تا دیروز سکو نشین بوده الان پیگیری میکنه برای تعویض سرمربی تیم ملی. اینا رو بندازین بیرون. لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی ندارن. طرف میگه چرا ۵۰ تا بازیکن ب تیم ملی دعوت شدن، آخه به تو چه لعنتی؟!
ناشناس
۱۷:۲۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
نگاه همین طارمی که تو می گی تو ایران زیاد به بهش بی توجه می شه تو اگه بازی هاش رو ببینی که ستون اصلی تیم پورتو هست . تو شهر پورتو بری اگه بری بگی ایرانی هستی ازت خیلی استقبال می کنن به نظر من قدرت ایران تو جام جهانی همین طارمی هست . متاسفانه امثال مثل شما با بی ادبی تمام به بازیکنی بزرگ که عظمتش تو اروپا مشخصه اینچنین توهین می کنه واقعا خودم شرمنده می شم طارمی می دونه با اسکوچیچ موفق شدن سخته این کاملا واضحه هست با تیم های جنگ زده بازی کردیم موفق به برد شدیم . ولی به بازی مثل کره و الجزایر نگاه کن هیچی برای گفتن
نداشتیم.
روجا
۱۸:۱۹ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
خوب پورتو از پنالتی های فراوان طارمی سود می برد باید هم حمایت کند .
ناشناس
۱۸:۱۷ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
مهدی طارمی تمارض ! لیگ را گرفتن پنالتی و با بازی ناجوانمردانهدشروع کرد این حق اسپورتینگ و سایرتیمها به ماشین شیرجه دایو و تمارض مهدی طارمی تمارض اعتراض کنند .
ناشناس
۱۷:۴۳ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
امیدوارم سالیان سال در اوج بمونه، افتخاریه برای ما
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
کاشکی معنی ‌یک تیم بودن و یک تیم موندن رو به ما هم یاد بدن