سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ زنی ۵ باب منزل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در رامهرمز

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج ناحیه رامهرمز گفت: آیین کلنگ زنی احداث ۵ باب منزل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

سروان اسکندری گفت: بسیج سازندگی شهرستان با پیگیری‌های بعمل آمده توانست سهمیه ساخت ۵ باب منزل مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد را اخذ نماید و در طی چند مرحله نسبت به ساخت و تحویل آن‌ها اقدام خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز سپاه را حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: سپاه از بدو تأسیس و تشکیل، یک وظیفه‌ی خطیر و سنگینی برعهده داشته و دارد که حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی ست و در عمل نیز در عرصه‌های مختلف ثابت نمود که تا پای جان هم دست از این دستاورد‌های با ارزش کوتاه نخواهدکرد.

سرهنگ دوم پاسدار حفیظ اله تقی زاده می گوید: اما این نهاد ارزشی و انقلابی ضمن حفظ وظیفه ذاتی خود، و با وجود همه‌ی مشکلات و موانع موجود، همچنان پا به پای مردم و در کنار دولت‌ها بوده و هست و خدا را شکر با اقدامات موثر و جهادی در قالب گروه‌های جهادی بسیج، جهت سهولت در رندگی مردم شهیدپرور و ولایت مدار، تلاش شبانه روزی دارد و گام‌های بلند و موثری برداشته شد که الحمدالله رضایت قلبی مردم خوب و قدرشناس ما را در بر داشته است.

او کلنگ زنی احداث ۵ باب منزل مسکونی را نیز یکی دیگر از کار‌های بزرگ در حق مردم مستضعف دانست و از ادارات و خیرین خواست تا این گونه پروژه‌ها و فعالیت‌های مشترک در آینده نیز ادامه یابد و بیش از پیش بتوانیم در امر خدمت رسانی به مردم مستضعف و بی بضاعت قدم برداریم.

برچسب ها: کلنگ زنی ، ساخت و ساز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.