سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قتل هولناک پدر به دست پسر

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری فردی که دستانش به خون پدر آغشته شده و او را به خاطر اختلافات خانوادگی با طناب به قتل رسانده است خبر داد.

سرهنگ  نادربیگی گفت: در پی اعلام گزارش ۱۱۰ مبنی درگیری منجر به قتل درروستای قاسم آباد، کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شده و بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او می گوید: با توجه به حضور عوامل تشخیص هویت در محل مشخص شد که متوفی که مردی ۷۴ ساله بوده به وسیله طناب به قتل رسیده، لذا در تحقیقات میدانی پلیس اهالی محل عنوان داشتند، متوفی توسط پسرش به قتل رسیده و قبلا نیز او را تهدید کرده است، به همین دلیل اولیای دم شناسایی و در پلیس آگاهی حاضر و بیان داشتند برادرشان که درگیر اعتیاد شدید نیز بوده پس از ارتکاب قتل به آن‌ها خبر داده و متواری می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با اخذ دستور قضایی و عدم مراجعت فرزند پسر در پلیس آگاهی و شروع تحقیقات محلی مشخص شد متهم در زمان فوت در محل حادثه حضور داشته است و پس از ارتکاب قتل از محل متواری شده است که با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی متهم در شهرستان آبیک شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ نادربیگی گفت: متهم پس از دستگیری لب به اعتراف گشوده و بیان کرد "در روز حادثه به منزل پدرم رفتم و به دلیل اختلافات خانوادگی و اعتیاد شدیدی که داشتم با پدرم درگیر و وی را با طناب خفه کرده و بخاطر ترس زیاد با خودروی پدرم از محل فرار کردم".

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.