سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست ورزش و جوانان استان همدان:

دوچرخه باید در روش زندگی روزمره مردم جایگزین خودرو شود

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت:دوچرخه در سبک زندگی مردم باید جایگزین خودرو‌ها شود که امروزه بیشتر تک سرنشین در شهر تردد دارند.

علی حقیقی در دیدار با اعضای هیات دوچرخه سواری استان همدان، گفت: هیات دوچرخه سواری به عنوان مروج این رشته ورزشی باید برنامه ریزی راهبردی برای ترویج این رشته ورزشی بین گروه های مختلف مردم داشته باشد.

او گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی- ورزشی با دستگاه‌های مختلف اجرایی به ویژه شهرداری می‌تواند مردم را به استفاده از دوچرخه به جای خودرو ترغیب کند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با قدردانی از عملکرد هیات دوچرخه سواری همدان در  سال‌های اخیر گفت: با تلاش و حمایت‌های انجام شده،شاهد رشد و تعالی این رشته ورزشی هستیم.

او فعالیت خوب دوچرخه سواران استان همدان در رشته‌های تایم تریل و تریال را  خوب ارزبابی کرد و گفت: انتظار داریم هیات دوچرخه سواری ضمن اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی میزبانی مسابقات ملی و منطقه‌ای را همچون گذشته داشته باشد.

در این دیدار سرپرست  ورزش و جوانان استان همدان از «بهنام آرین» رکابزن نهاوندی و نایب قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور تجلیل کرد.

منبع ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.