سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف خودرو‌های «سگ گردان» در استان همدان

جانشین انتظامی استان همدان گفت: عوامل کلانتری و پلیس راهور خودرو رانندگانی که اقدام به سگ گردانی با وسیله نقلیه می‌کنند را توقیف و راهی پارکینگ می‌کنند.

سرهنگ رضا زارعی گفت: طبق قانون سگ گردانی ممنوع است و عوامل انتظامی طبق وظیفه ذاتی با قانون شکنان برخورد می‌کنند.

او گفت: پلیس به منظور رعایت حقوق شهروندی و اجرای قانون، با پدیده سگ گردانی که در فصول گرم سال روند آن افزایش می‌یابد برخورد کرده و ضمن توقیف خودرو، رانندگان متخلف را به مرجع قضایی معرفی می‌کند.

جانشین انتظامی استان همدان گفت: همچنین با توجه به اینکه برخی راکبان موتورسیکلت اقدام به مخدوش کردن پلاک، استفاده از تلق‌های سیاه و قرار دادن زنجیر و چرخ بر روی پلاک به منظور پیشگیری از ثبت آن توسط عوامل پلیس می‌کنند طرح برخورد با این قبیل وسائط نقلیه از امروز /یکشنبه/ آغاز شده است.

سرهنگ زارعی گفت: دارندگان این قبیل موتورسیکلت‌های دارای پلاک مخدوش اغلب اقدام به تردد با سرعت غیرمجاز، انجام حرکت‌های نمایشی، لایی کشیدن و ایجاد مزاحمت برای عابران با ورود به پیاده رو می‌کنند.

او گفت: مخدوش و دستکاری کردن پلاک وسیله نقلیه به هر روشی جرم است و پلیس در صورت مشاهده ضمن توقیف موتورسیکلت، فرد متخلف را برای رسیدگی به پرونده به دادسرا معرفی می‌کند.

جانشین انتظامی استان همدان گفت: همچنین طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از قاچاقچیان و معتادان در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان قرار گرفته است.

سرهنگ زارعی گفت: در این طرح علاوه بر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر از توان و ظرفیت کلانتری‌ها نیز استفاده شده تا بتوان مناطق آلوده را از لوث معتادان و فروشندگان مواد مخدر پاک کرد.

منبع ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.