سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار به متخلفان بازار/ جریمه عدم درج قیمت کالا ۵۰ میلیون تومان شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین استان قزوین گفت : با افزایش اختیارات تعزیرات حکومتی، جریمه "عدم درج قیمت کالا و خدمات" و "عدم صدور فاکتور" تا مبلغ ۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با اشاره به اجرای طرح مردمی سازی هدفمندی یارانه ها و اعطای اختیارات جدید مصوبه سران قوا، گفت: برای نظارت و کنترل بیشتر بازار، ابزارهایی در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفته است که بر اساس آن با متخلفان بازار با اعمال جریمه نقدی پنج برابری، نصب پلاکارد و حتی پلمپ واحد صنفی برخورد خواهد شد.

وی افزود: با تشدید نظارت بر بازار استان و بر مبنای این اختیارات، "جریمه عدم درج کالا و خدمات" و "عدم صدور فاکتور" که پیشتر فقط دویست هزار تومان بود، این بار مبلغ ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یادآور شد: کلیه تدابیر فوق با هدف پیشگیری، بازدارندگی، مقابله با افراد سودجو، تثبیت بازار، تامین امنیت اقتصادی جامعه، صیانت از حقوق شهروندان اتخاذ شده است و در این راستا با تشدید نظارت ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف، برابر مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی یاری و همراهی شهروندان برای مقابله با قانون گریزان و متخلفان بازار را موثر برشمرده بر آمادگی شبانه روزی این سازمان جهت رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی تاکید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.