سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز داوری آثار جشنواره رسانه و عدالت

داوری آثار خبری دومین جشنواره رسانه و عدالت دادگستری آذربایجان غربی با تعیین هیات داوران آغاز شد.

ناصر عتباتی رئیس در جلسه اهدا حکم داوران دومین جشنواره رسانه و عدالت دادگستری آذربایجان غربی گفت: رسانه ظرفیتی است برای بیان عملکرد‌ها و فرهنگ سازی در بین مردم و در جامعه و هرچه قدر از این ظرفیت بیشتر استفاده شود اثر بخشی فرهنگ بیشتر خواهد بود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی می گوید: باید از ظرفیت رسانه و اهالی هنر و قلم در جهت غنای افراد جامعه در مورد موضوعات حقوقی بهره برد و می‌توان معضلات استان و جامعه را هنرمندانه مطرح کرد تا جامعه به این معضلات حساس و در جهت رفع آن‌ها برآید.

وی گفت: اطلاع رسانی و تبیین اخبار در موضوعات مهم جامعه را به آرامش می‌رساند و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها با شکل و شمایل هنری که جذاب نیز باشد فضای جامعه را تلطیف خواهد نمود.

رئیس شورای قضایی استان تاکید کرد: نقد و پیشنهاد برای دادگستری بسیار مهم است و دستگاه قضایی استان همواره حامی انتقادات و پیشنهادات سازنده که از روی احساس وظیفه و واقع بینانه باشد حمایت می‌کند چرا که نقد‌های سازنده باعث تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف می‌شود.

عتباتی گفت: جشنواره رسانه و عدالت فرصت مغتنمی برای گسترش ارتباطات دستگاه قضایی استان با رسانه‌ها می‌باشد که باید از این فرصت به شکل مطلوب بهره برد و با توجه به استقبال خوب اصحاب رسانه سال بعد این جشنواره به صورت منطقه‌ای یا حتی ملی برگزار گردد.

اکبر تایوغ مدیر روابط‌عمومی دادگستریآذربایجان غربی و دبیر جشنواره رسانه و عدالت گفت: بیش از ۱۴۰ اثر در موضوعات خبر، یادداشت، گزارش خبری، عکس و فیلم، به این جشنواره ارسال شده است.

در این نشست داوران جشنواره به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداخته و خواستار تشکیل دبیرخانه دائمی جشنواره شدند و در پایان جلسه نیز احکام داوران از سوی دکتر عتباتی به ایشان تحویل گردید و بدین ترتیب کار داوری آثار رسیده به جشنواره کار خود را آغاز کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.