سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش بزرگ "حس خوب زندگی" در روز خانواده

سرپرست معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج از برگزاری همایش حس خوب زندگی با حضور خانواده‌های چند قلو و چند فرزندی خبر داد.

آقای علیمردانی گفت: همزمان با روز مباهله و در آستانه روز خانواده، همایش حس خوب زندگی با حضور خانواده‌های چندقلو و چند فرزندی برگزار می‌شود.

او می گوید: با توجه به اهمیت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و لزوم هویت بخشی و تکریم از خانواده‌های دارای چندقلو و چند فرزند، همایش بزرگ "حس خوب زندگی" در روز یکشنبه ۲ مردادماه در ساعت ۱۷ الی ۱۹ و در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار می شود.

علیمردانی گفت: این رویداد که برای اولین بار در استان البرز برپا خواهد شد، با محوریت ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان و به همت و مشارکت سازمان فرهنگی شهرداری کرج و دیگر دستگاه‌های اجرایی برگزار و شامل بخش‌های متنوع قصه گویی دوقلوها، معرفی مادران نمونه، مشاوره خانواده، تولیدات مادران کارآفرین و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی شفیعی مدرس سطح عالی حوزه و دانشگاه خواهد بود.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج گفت: کمیته بررسی و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجموعه مدیریت شهری با محوریت سازمان فرهنگی در حال فعالیت بوده و در حال تلاش است تا گام‌های مهمی برای تحقق هرچه بهتر این قانون در بین عموم پرسنل و شهروندان برداشته شود. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.