سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهیه کولر برای خانواده‌های نیازمند خوزستانی

خیریه به سوی خدا اقدام به تهیه کولر برای خانواده‌های خوزستانی کرده است.

عقیل عباسی خیر خوزستانی گفت: از ۱۳۹۴ با دیدن شرایط سخت خانواده‌ی بدسرپرستی که در گرمای شدید هوا کولر نداشتند، برآن شدیم تا با اندک اعتباری که به واسطه ورزش پهلوانی بدست آورده بودیم برای کمک به نیازمندان وارد میدان شویم.

او می‌گوید: با کمک دوستان و خیران حمایت جهت رفع مشکل خانواده‌های نیازمند و کمبرخوردار در دستور کار ما قرار گرفت.

عباسی گفت: توسط حامیان کولر و یخچال تهیه و میان خانواده‌های نیازمند شناسایی شده اهدا شد و تهیه سبد‌های غذایی را آغاز کردیم و با گسترش فعالیت‌های گروه خیریه و استفاده از ظرفیت خیران کار‌های خداپسندانه گروه ما افزایش پیدا کرد.

به گفته این خیر خوزستانی هیچگونه حقوقی برای انجام امور خیر دریافت نمی‌کنیم و قدرت و توان خیریه به سوی خدا روزبه روز بیشتر شد تاجایی که درماه رمضان دوسال پیش حدود ۳ هزار سبدغذایی درغالب پویش ماه مهربانی اهدا کردیم.

مسئول خیریه به سوی خدا گفت: این خیریه در تمام زمینه‌ها ازقبیل معیشتی و اهدای سبدغذایی، درمانی، ایجاد اشتغال و توانمد سازی بانوان خود سرپرست، تحصیلی، تعمیر و ساخت و ساز منزل، اهداکالا، اهدای جهیزیه فعال است و بعد از انجام تحقیقات دقیق حمایت به عمل می‌آورد.

امسال ۳۰ کولر به ۳۰خانواده کم برخوردار اهدا شد و، اما بدلیل شرایط سخت اقتصادی موجود در جامعه هر روز تعدادخانواده‌های نیازمندحمایت درمانی ومعیشتی ودریافت کولردراین گرمای طاقت فرسابیش بیشتر میشود، از مردم دلسوز خواهشمندیم باهمیاری باخادمین خوددرخیریه ما را در حمایت از نیازمندان یاری رسانند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.