سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقابله بسیج رسانه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان

مسئول کانون بسیج رسانه اندیمشک گفت: بسیج رسانه در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان نقش مهمی بر عهده دارد.

یاسین دارسی گفت: سازمان بسیج رسانه در راستای تقویت جبهه انقلاب اسلامی تشکیل شده و با تلاش فراوان و انجام اقدامات مختلف، برای رسیدن به این هدف گام بر می‌دارد.

مسئول کانون بسیج رسانه اندیمشک می گوید: امروز با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر مسئله جهاد تبیین، باید بتوانیم با به‌کارگیری ظرفیت رسانه‌ها به این امر مهم بپردازیم.

وی هویت‌بخشی به خبرنگاران و اصحاب رسانه را از دیگر برنامه‌های پیش‌روی کانون بسیج رسانه اندیمشک برشمرد و گفت: با توجه به نقش اساسی که رسانه‌ها دارند، ما به دنبال تقویت ارتباط و تعامل میان رسانه‌ها و مسئولان هستیم چرا که متأسفانه تاکنون در شهرستان اندیمشک در این زمینه شاهد ساز و کار مناسبی نبوده‌ایم.

دارسی می گوید: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت مطالبه‌گری، برای نخستین بار در شهرستان اندیمشک نشست‌های مطالبه‌گری رسانه‌ای توسط کانون بسیج رسانه با حضور مسئولان و مدیران ادارات برگزار خواهد شد.

به گفته او با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و به منظور تقویت و ارتقاء سطح سواد رسانه خبرنگاران و همچنین عموم علاقمندان، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی رسانه‌ای و هنری از جمله سواد رسانه، فضای مجازی، خبرنگاری، خبرنویسی، گزارشگری و عکاسی توسط کانون بسیج برگزار می‌شود.

مسئول کانون بسیج رسانه اندیمشک گفت: یک گروه جهادی رسانه‌ای با هدف پیگیری میدانی مطالبات و مشکلات مردم و همچنین انعکاس دستاورد‌های انقلاب اسلامی و اقدامات مؤثر راه‌اندازی خواهد شد.

وی در ادامه با تشریح قالب‌ها و محور‌های هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان خوزستان، از رسانه‌ها خواست همکاری لازم را جهت انتشار فراخوان این جشنواره و دعوت علاقه‌مندان به مشارکت در آن داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.