سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه کرمان:

سپاه خار چشم دشمنان شده است

امام جمعه کرمان گفت: سپاه خار چشم دشمنان شده است و هجمه‌های مختلفی علیه او در صحنه بین المللی صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: مجلس تکریم از خدمت گذاری مخلص و در خدمت نظام، انقلاب، و رهبری هستیم در معارفه کسی هستیم که امتحان داده و برای خدمت به انقلاب اسلامی است.

او می‌گوید: سه تا مسئله مهم هست یکی اینکه سپاه در کنار نیروی‌های مخلص ماموریتی ویژه دارد و ماموریت آن حفاظت از نظام جمهوری اسلامی است و سپاه فرزند انقلاب اسلامی است و به نحوه احسن ماموریت خود را انجام داده است.

به گفته او یکی از کارهایش تکلیف محوری است و با نگاه ولایی در خدمت رهبر غطیم الشان جمهوری اسلامی تکلیف خود را انجام دهد. نماینده، ولی فقیه گفت: صفت دیگر شجاعت است و سند آن شهیدان گلگون کفنی است که جان خود را فدا انقلاب کردند و گروهی شربت شهادت چشیدند و گروهی منتظر و انجام تکلیف می‌کنند.

او می‌گوید: ویژگی بعدی بصیرت و دشمن شناسی است، در مقاطع مختلف و در فتنه‌های یکی پس از دیگری ماموریت دفاع از، انقلاب را انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی می‌گوید: سپاه خار چشم دشمنان شده است و هجمه‌های مختلفی علیه او در صحنه بین الملی صورت گرفته است، اما سپاه در ماموریت خود موفق، و خداوند همیشه آن را سربلند نگه داشته است.

او می‌گوید: اما مسئله دوم مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است این مکتب مشخصاتی دارد و درس فداکاری برای انسان و انسانیت دارد ودرس فداکاری و اجرای شدن احکام دینی است.

به گفته او مشخصه دیگه تبعیت از، دستورات رهبری، و ولایت فقیه است. مشخصه دیگر خدمت به مردم و بندگان خدا و اخلاص عمل و مبارزه جدی با هوا وهوس، است.

او گفت: در مکتب شهید سلیمانی ِآن‌های که دست به قلم هستند دست به قلم شوند.

او گفت: مسئله سوم تکریم از چهره‌ای که آن را خوب شناختیم و در محضر شما مردم خدا را شاهد می‌گیریم در منصب و جایگاهی قرار گرفته که به شهادت نزدیک شود و من یادم شهید سلیمانی افتادم وقتی که گفتند شما کاندیدای خوبی برای ریاست جمهوری هستید برگشت گفت من کاندیدای گلوله و شهادت هستم و این سردار معروفی سرباز فداکار سپاه عزیز است.

سردار نظری چهره‌ای آماده خدمت است و برای آن توفیق روز افزون خواستارم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.