سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مراسم ماه محرم رعایت شود

استاندار بوشهر گفت: در اجتماع‌های مختلف به ویژه در ماه محرم شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای مدیریت کرونا رعایت شود.

احمد محمدی‌زاده گفت: در اجتماع‌های مختلف به ویژه در ماه محرم ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، باید زمان اجرای مراسم کوتاه باشد.

او ادامه داد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی به جلوگیری از شیوع موج جدید بیماری کرونا و مهار آن کمک زیادی می‌کند.

محمدی‌زاده  گفت: ارزیابی‌‌ها نشان می‌دهد که گونه جدید کرونا در کشور و استان به سرعت در حال افزایش و فراگیر شدن است.

استاندار بوشهر با اشاره به تشکیل جلسه ستاد ملی کرونا پس از ۲ ماه تعطیلی به ریاست رئیس جمهور، گفت: اعمال محدودیت‌های کرونایی پس از ابلاغ ستاد ملی مدیریت کرونا، متناسب با شرایط مناطق اجرایی می‌شود.

به گفته استاندار بوشهر همه مراکز تزریق واکسن در استان آمادگی ارائه خدمات هستند.

محمدی‌زاده می‌گوید: همه مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و مدارس در سال تحصیلی جدید حضوری فعالیت خواهند کرد و اکنون که تا آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها ۲ ماه زمان باقی است، باید مدیران آموزش و پرورش و مسئولان دانشگاه‌ها با همراهی خانواده‌ها، دانشجویان و دانش‌آموزان از این فرصت حداکثر استفاده را برای تزریق واکسن کرونا انجام دهند تا همه دانش‌آموزان و دانشجویان به موقع و براساس برنامه تنظیمی سر کلاس‌های درس حاضر شوند.

او گفت: شرایط ورود به کلاس درس تزریق واکسن کرونا است و  اگر دانش‌آموز یا دانشجویی واکسن تزریق نکند، ضمن جلوگیری از ورود او به کلاس، به‌عنوان غایب تلقی می‌شود.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.