سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترغیب مردم نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی رسانه ها

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: رسانه‌ها مردم را نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ترغیب کنند.

آقای علیمحمدی در نشست ستاد استانی کرونا با تاکید بر نقش رسانه‌ها در ترغیب مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اظهار داشت: رعایت دستورالعمل‌ها به زیر ۴۰ درصد کاهش یافته است و این موضوع خطر جدی برای گسترس شیوع ویروس است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری افزود: قبل از اینکه محدودیت‌های جدیدی برای فعالیت اصناف و ادارات مصوب شود باید در مهار و کنترل شیوع کرونا اقدام کرد از همین رو رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اولویت مردم قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


وی تصریح کرد: برگزاری جشن‌ها و تجمعات نیز علاوه‌بر اینکه باید از ظرفیت مراسم کاسته شود بلکه در فضای باز برگزار شود و همچنین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در وسایل حمل و نقل عمومی با جدیت بیشتری دنبال شود.

آقای خالدی فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری هم گفت: تمامی بیمارستان‌های استان برای پذیرش بیماران کرونایی در حالت آماده‌باش کامل قرار دارد و تمامی امکانات به کار گرفته شده است.

وی افزود: تاکنون هشت هزار و ۳۰۰ دُز واکسن یادآور در استان تزریق شده است بر این اساس از مجموع جمعیت هدف واکسیناسیون در استان ۹ دهم درصد تاکنون واکسن دُز یادآور دریافت کرده‌اند.

خالدی‌فر خاطرنشان کرد: سویه‌های زیرگروه اومیکرون از جمله BA ۵ افراد بیشتری را درگیر می‌کند و قدرت سرایت آن بالاتر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.