سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان تلخ زندگی زوج نگون بخت هشتگردی با قتل

زن ۶۰ ساله هشتگردی با فاش کردن راز قتل همسر ۶۶ ساله اش روانه زندان شد.

 سرهنگ نادربیگی گفت: یکم اسفند ۱۴۰۰ خبر مرگ مشکوک یک مرد ۶۶ ساله به پلیس اعلام و بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.  

او می‌گوید: پس از انتقال متوفی به پزشکی قانونی علت مرگ نامبرده وارد آمدن ضربه سخت به سرش اعلام شد و با توجه به اینکه نامبرده دارای بیماری بوده و سوابق تماس هایش با پلیس به دلیل ضرب وشتم از سوی خانواده اش موجود بود، ظن ماموران برای قتل رسیدن او از سوی همسر و ۲ فرزندش قوت گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: بلافاصله همسر متوفی به پلیس آگاهی ساوجبلاغ دعوت و با مشاهده مستندات غیر قابل انکار کارآگاهان به ناچار لب به اعتراف گشود و عنوان کرد که به دلیل بیماری و بیکار همسرم دائما در حال مشاجره بودیم و در روز حادثه بعد از اینکه از سرکار به خانه آمدم به دلیل فحاشی متوفی با یکدیگر درگیر شدیم که من او را هل داده و او به زمین افتاد و پس از اینکه از منزل خارج و با فرزندانم به خانه آمدیم متوجه مرگ او شدم.

سرهنگ نادربیگی گفت: فاصله بین یک انسان بی گناه و قاتل یک لحظه عصبانیت و از دست دادن کنترل اعصاب است، بنابراین با تمرین روش‌های غلبه بر عصبانیت می‌توان از وقوع حوادث تلخ این چنین پیشگیری کرد.

برچسب ها: قتل عمد ، مرگ دلخراش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.