سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح برنامه‌های هفته ملی مهارت در خوزستان

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان به تشریح برنامه‌های هفته ملی مهارت در استان پرداخت.

جلیل بیت مشعلی  گفت: برپایی میزخدمت فرصتی مغتم برای تسریع در خدمت رسانی و ایجاد افزایش و ارتقا کمی و کیفی ارائه خدمات است و میزخدمت ۳۱ تیرماه همزمان با اولین روز هفته ملی مهارت با حضور معاون، روسای مراکز، کارشناسان ومربیان با محوریت توسعه فرهنگ مهارت آموزی، ارائه اطلاعات به ارباب رجوع، دریافت درخواست و مدارک ارباب رجوع، انجام امور متقاضیان در صورت امکان و در غیر این صورت اعلام زمان مناسب مراجعه بعدی ارباب رجوع و دریافت نتایج امور ارباب رجوعان و ... برپا شد.
بیت مشعلی ترویج فرهنگ پاسخگویی و سرعت بخشیدن به روند اجرایی خدمات ارائه شده را از مزیت‌های برپایی میزخدمت دانست.

به گفته او  از آنجایی که مردم، سرمایه و همراه نظام و انقلاب هستند، ارائه خدمات بهینه به شهروندان الزامی است. 

این مقام مسئول گفت: برپایی میز خدمت در مصلا‌های نماز جمعه سطح استان به جهت این است تا بتوان پاسخگوی خواسته‌ها و مشکلات مردم شریف و ولایتمدار استان باشیم که شاید نتوانند به علت مشغله کاری یا محدودیت زمان در اداره کل یا مراکز آموزشی حضور پیدا کنند لذا در این راستا مشکلات آن‌ها بررسی و پاسخ لازم به آن‌ها داده خواهد شد.

بیت مشعلی می گوید: نماز جمعه فرصت مناسبی است که مردم بی واسطه و به راحتی با مسوولان دیدار و گفتگو داشته باشند و ایده برپایی میز خدمت در نماز جمعه یکی از برکاتی است که مسئولان را در کنار مردم عزیز و وفادار می‌نشاند تا به مشکل‌ها و خواسته‌های برحق شهروندان نمازگزار رسیدگی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.