سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیسی: طرح جامع کاهش آلودگی اراک به صورت کامل اجرا می‌شود

رئیس جمهور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست را مسئول پیگیری اجرای طرح جامع کاهش آلودگی اراک کرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان مرکزی و در جمع مدیران استان مرکزی در اراک با بیان اینکه طرح جامع کاهش آلودگی اراک به صورت کامل اجرا نشده خطاب به رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور که درجلسه بود گفت: آقای سلاجقه مسئولیت دارید این موضوع را پیگیری کنید.

حجت الاسلام رئیسی در ادامه گفت: توسعه صنایع آری آلایندگی ضد سلامت مردم خیر و قانون اساسی به صراحت اعلام کرده که برای ایجاد یک بنگاه اقتصادی نباید محیط زیست متحمل ضرر شود و اجرای طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک یکی از طرح‌های مهم ضروری و اولویت دار دولت است و باید مورد پیگیری جدی قرار گیرد.

رئیس جمهور گفت: استان مرکزی با این ظرفیت و با همه کار‌هایی که در ۴۳ سال انقلاب انجام شده و این وضعیت مناسب برای استان نیست و باید وضع فرق کند و تحول و اقدام جهشی انجام شود.

رئیس دولت سیزدهم گفت: کشاورزی، صنایع، آب، اشتغال و بیکاری قابل حل است، تلاش ما و نگاهمان به درون کشور و سازمان‌های کشور است و مشکلات را باید ما حل کنیم و همه در این زمینه مسئولیت داریم و مشکلات با توکل به خدا و اعتماد به داشته‌های بسیار مان قابل حل است.

او می‌گوید: بیشترین سهم برای موفقیت سازمان‌ها مدیریت است و بالاترین سهم تحول در استان مرکزی سهم مدیریت در استان است و اکثر موارد پروژه‌های استان مرکزی در مصوبات سفر آمده، اما امکان دارد در جایی غفلت شده باشد.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه مواردی داشتیم که اعتبارات و نیروی انسانی در اختیار مدیر قرار گرفته، اما وضع تغییر نکرده و با تغییر مدیر به خاطر روحیه تحولی مدیر جدید تحول صورت گرفته است گفت: انتظارات مردم از ما مدیران این است که مانند زمان جنگ مسائل و راهکار را بشناسیم و به صورت مجاهدانه و انقلابی کا ر را دنبال کنیم.

رئیس جمهور گفت: هاضمه نظام اسلامی فساد نمی‌پذیرد، برخی از ضد انقلاب و معاندین می‌خواهند به نظام اسلامی نسبت فساد بدهند، اما بدانند که این هاضمه پاک است و در راه مبارزه با فساد ما باید انجام دهیم و مسئولان دنبال کند.


رئیسی گفت: مردم به خصوص در این دولت با تبعیض مخالفند، فساد در همه دولت‌ها و ادوار مجلس زیبنده نظام اسلامی نیست و در این دوران به صورت مضاعف زیبنده نیست به این دلیل که ما الان ۴۳ سال تجربه داریم و وقت آزمون خطا گذشته است و مردم کاردرست، متن و اجرای انقلابی همراه با دلسوزی و دغدغه مندی از همه ما می‌خواهند.

رئیس کابینه سیزدهم می‌گوید: تاکید من به همه مدیران این است که با تلاش مردم را امیدوارتر کنند، مردم ما مهمترین مولفه قدرتمان هستند و هرچه مردم اعتمادشان به کارآمدی دستگاه بیشتر باشد قدرت ما افزایش می‌یابد و تمام کسانی که در کسوت خدمتگزاری در نظام انسان نقش دارند و هرکدام از آحادی که مسئولیت دارند در اعتماد و سلب اعتماد نقش دارند و باید ایفای نقش کنند.


رئیس جمهور گفت: هر فردی که برای نظام اسلامی کار می‌کند باید عدالت داشته باشد، قانون عادلانه، مجری عادلانه و داوری عادلانه باید با هم باشد و ما در گام دوم انقلاب اسلامی باید درست و عاقلانه عمل کنیم و عقب ماندگی‌های به هر دلیل را باید جبران کنیم.

او همچنین گفت: دلیل موفقیت در نظام مقدس اعتماد در دفاع مقدس ایستادگی و پیگیری بود و تاکید دارم که همه دوستان با اندیشه و عمل انقلابی پیگیری مجدانه کار را دنبال کنند و کار باید انجام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۱۲ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
گاز سوز کردن اتوبوس های دودزا
ناشناس
۲۱:۳۲ ۳۱ تير ۱۴۰۱
نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی = از رده خارج کردن اتوبوس های فرسوده
ناشناس
۲۱:۲۸ ۳۱ تير ۱۴۰۱
انتقال کارخانه آلاینده ایرالکو به شعاع ۲۰ کیلومتری خارج شهر اراک