سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیورپول و منچستر سیتی، شیاطین سرخ را پشت سر گذاشتند/ منچستر یونایتد دیگر ارزشمندترین نیست

باشگاه منچستر یونایتد دیگر با ارزش ترین برند فوتبال انگلیس نیست.

منچستریونایتد دیگر با ارزش‌ترین برند فوتبال در انگلیس نیست و ارقام جدید نشان می‌دهند که رقبای لیورپول و منچسترسیتی اکنون ارزش بیشتری دارند.

بر اساس داده‌های اخیر منتشر شده، ارزش شیاطین سرخ اکنون ۲.۸ میلیارد پوند است. اگرچه این مبلغ قابل توجهی است، اما کمتر از لیورپول و منچسترسیتی است که هر دو بیش از ۳ میلیارد پوند ارزش دارند.

کاهش ارزش باشگاه با عملکرد ضعیف آن‌ها در زمین ارتباط دارد. آن‌ها فصل گذشته یک فصل فاجعه بار را پشت سر گذاشتند که در آن با کمترین امتیاز خود در تاریخ لیگ برتر (۵۸) به پایان رسیدند. فقدان فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده و عدم اطمینان پیرامون کریستیانو رونالدو نیز اوضاع را بد تر کرد.

منچستریونایتد از آخرین فصل سرمربیگری سر الکس فرگوسن در سال ۲۰۱۳، موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر نشده است و سیتی و لیورپول مدعی پنج عنوان قهرمانی قبلی بودند.

دو تیم برتر انگلیس هنوز تا حدودی از ارزشمندترین باشگاه‌های اروپا عقب هستند. بایرن مونیخ در صدر فهرست قرار دارد، زیرا قهرمان بوندسلیگا بیش از ۴ میلیارد پوند ارزش دارد. رئال مادرید به تازگی از باشگاه مرسی ساید در رده دوم عقب افتاده است، زیرا قهرمان اروپا بیش از ۳ میلیارد پوند ارزش دارد.

شیاطین سرخ سال‌هاست که آشفته‌اند و به نظر می‌رسد که این ناهماهنگی بالاخره به قهرمان ۲۰ دوره انگلیس رسیده است.

ادیت ریدز SafeBettingSite وقتی از او پرسیده شد که چرا فکر می‌کند منچستریونایتد در رتبه بندی ارزشیابی سقوط کرده است، گفت: منچستریونایتد فعلی با زمانی که بر فوتبال انگلیس تسلط داشت، چه در داخل و چه خارج از زمین، فاصله زیادی دارد. سقوط این تیم به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله عملکرد ضعیف آن در سال‌های اخیر و بازنشستگی مدیر افسانه‌ای آن سر الکس فرگوسن. با این حال، بزرگترین عامل احتمالاً افزایش رقابت از سوی بزرگترین رقبای آن لیورپول و من سیتی است.

با وجود افت یونایتد در رتبه بندی، آن‌ها همچنان یکی از با ارزش‌ترین برند‌ها هستند. این گزارش ادعا می‌کند که ارزش برند تیم با ۱۲ درصد رشد به ۳.۴ میلیارد یورو رسیده است. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.