سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان انرژی اتمی مطرح کرد

توسعه خنداب در دستور کار سازمان انرژی اتمی

محمد اسلامی در جریان بازدید از خنداب گفت: طرح‌های توسعه خنداب را شروع کرده ایم.

محمد اسلامی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در جریان سفر به شهرستان خنداب و در بازدید از این شهرستان گفت: یکی از برنامه‌هایی که در سازمان انرژی اتمی در دست اجرا داریم پروژه خنداب است که طرح‌های توسعه را شروع کردیم و همچنین تکمیل طرح‌های نیمه تمام با یک وضعیت مطلوبی در دست اقدام و پیگیری قرار دارد.

اسلامی با اشاره به برق اتمی هم گفت: به لطف الهی و به کمک نمایندگان مجلس در قانون بودجه موضوع مهم برق هسته‌ای را پیش‌بینی کردیم و ۱۰ هزار مگاوات برق جدید در کشور در دست برنامه قرار گرفته که به سمت آن در حال اقدام هستم.

معاون رئیس‌جمهور گفت: در حال حاضر نیروگاه ۱۰۰۰ مگاواتی بوشهر به عنوان یک انرژی پاک بدون آلایندگی و برق پایدار توانسته به صورت شبانه روز ۱۰۲۵ مگاوات برق را تولید و وارد شبکه توزیع کند که در جهت تنظیم بار شبکه موثر واقع شده است.

اسلامی می‌گوید: برنامه‌های اجرایی واحد‌های ۲ و ۳ بوشهر را در عرض چند ماه گذشته بعد از سفر رئیس جمهور به استان بوشهر و تاکیداتی که شده شتاب دادیم و به حمدالله پروژه وضعیت متفاوتی پیدا کرده و امیدواریم سرفصل‌های دیگر را که موثر است بتوانیم فعال کنیم و پیشرفت بیشتری داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۳۲ ۳۱ تير ۱۴۰۱
غنی سازی ۶۰ رو استارت بزنید
مرگ بر امریکا و اسراییل
ناشناس
۲۰:۵۰ ۳۱ تير ۱۴۰۱
گزارشی تهیه کنید که آیا اون افرادی که در زمان دولت قبل اخراج شده بودند و به آب فاضلاب و جاهای دیگر رفته بودند را دوباره برگرداندند یا نه؟
ناشناس
۱۸:۰۶ ۳۱ تير ۱۴۰۱
به به چه عالی