سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۵۰ تخت مراقبت های ویژه برای موج هفتم کرونا در مشهد آماده شد

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حدود ۴۵۰ تخت مراقبت‌های ویژه برای بیماران بدحال احتمالی در مشهد ویژه مقابله با موج هفتم کرونا پیش‌بینی شده است.

دکتر ایوب توکلیان جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:کل تخت‌های اختصاص یافته در مشهد برای بیماران مبتلا به کرونا در موج هفتم، ۲ هزار و ۵۱۸ تخت می‌باشد که ۴۵۰ تخت بیمارستانی برای بیماران بدحال و بقیه برای سایر مبتلایان به کرونا پیش بینی شده است.

او افزود: هم اکنون ۲۶ بیمارستان در شهر مشهد برای مقابله با هفتمین اوج‌گیری ویروس کرونا، آماده خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ هستند.

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: برای خدمت رسانی به سایر بیماران غیر کرونایی ۶ هزار و ۱۲۲ تخت بیمارستانی اختصاص یافته است که ۶۳۰ تخت از این تعداد در بخش‌های مرااقبت‌های ویژه بیمارستان‌های مشهد فعال هستند.

دکتر توکلیان ادامه داد: هم اکنون بیمارستان‌های امام رضا (ع)، قائم (عج)، شهید هاشمی نژاد، فارابی، ۱۷ شهریور، دکتر شریعتی، ثامن الائمه (ع)، رضوی، امام حسین (ع)، شمس، اکبر، آیت الله طالقانی، امام زمان (عج)، پاستور نو، ابن سینا و دکتر حجازی، شهید کامیاب، موسی بن جعفر (ع)، ۲۲ بهمن، امام سجاد (ع)، قلب و عروق جوادالائمه (ع)، آریا، نجفی، مادر، بنت الهدی و مهر آماده خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا هستند.

او با بیان این که بیشترین میزان تخت برای بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های امام رضا (ع) با ۶۳۳ تخت و بیمارستان قائم (عج) با ۴۵۸ تخت پیش بینی شده است، ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این دانشگاه مشکلی برای درمان بیماران مبتلا به کرونا و غیرکرونایی نداریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.