سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوج‌گیری مجدد کرونا در خراسان شمالی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۴۲۰ مرکز تجمیعی، پایگاه سلامت و خانه بهداشت تحت پوشش این دانشگاه پذیرای مردم برای تکمیل واکسیناسیون و تزریق دوز یادآور است.

 سیدجواد پورنقی گفت: با گزارش یک فوتی ناشی از کرونا در ۴۸ ساعت گذشته، زنگ خطر موج هفتم این بیماری در استان به صدا درآمده است.

او گفت: به مردم استان توصیه می‌کنیم با توجه به اینکه مراکز تجمیعی واکسیناسیون در تمام شهرستان‌ها فعال شده و علاوه بر این تمام پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت شهری و روستایی آماده ارائه خدمت هستند، هرچه سریع‌تر نسبت به تزریق دوز سوم و نیز چهارم واکسن در نزدیک‌ترین مرکز به محل زندگی خود اقدام کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی همچون پرهیز از اجتماعات در فضای بسته، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و نیز تسریع در دریافت واکسیناسیون از توصیه‌های اکید ما در این روز‌ها است.

پورنقی گفت: ۹۶ درصد مردم خراسان شمالی دوز اول، ۸۸ درصد دوز دوم و ۵۹ درصد دوز سوم را تزریق کردند، در حالیکه میانگین کشوری در میزان تزریق دوز سوم ۵۴ درصد است، امیدواریم که با استقبال و مشارکت خوب مردم استان در این شاخص نیز همچون دوز اول بتوانیم در سطح کشور به رتبه‌های نخست برسیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.