سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص اعتبار بیش از ۲ هزار میلیاردی برای تامین نقدینگی بخش تولید گیلان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از تخصیص بیش از ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای تامین و جبران کمبود نقدینگی صنایع استان در سال جاری خبر داد.

تیمور پورحیدری گفت: عمده مشکلات واحد‌های صنعتی موجود و جدید ساخته شده سرمایه در گردش و تامین نقدینگی برای افزایش ظرفیت تولید است که در کارگروه به آن پرداخته می‌شود.

او با بیان اینکه در این جلسه کارگروه تخصیص برق چند واحد صنعتی مورد بررسی قرار گرفت افزود: همگام با توسعه صنعتی و افزایش سرمایه گذاری در حوزه صنعت، زیرساخت‌های انرژی نیز باید افزایش یابد و چرخ تولید نباید لنگ تعلل نهاد‌های زیرساخت‌های انرژی برای توسعه استان باشد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان استمهال در پرداخت اقساط تسهیلات صنعتی را برای حمایت از بخش تولید ضروری دانست و گفت: برای کمک به برخی از واحد‌هایی که ظرفیت و امکانات مناسبی برای تولید دارند مهلت بیشتری برای پرداخت اقساط تسهیلات در قالب مصوبات قانونی کارگروه اعطا می‌شود تا از این فرصت برای پویایی بیشتر و حفظ اشتغال بهره‌مند شوند.

تیمور پورحیدری افزود: مصوبات قانونی کارگروه برای حمایت از صنایع الزام آور و تکلیف قانونی است و در راستای تسهیل گیری و کاهش بروکراسی اداری برگزار می‌شود و اعضای کارگروه باید به پشتوانه قانون به مصوبات مذکور عمل کنند و نتایج آن را به دبیرخانه کارگروه اعلام کنند.

او با بیان اینکه بیش از ده مورد از مشکلات بخش تولید استان در این جلسه بررسی شد، تصریح کرد: قطعاً اجرای این مصوبات در مهلت قانونی توسط دبیرخانه پیگیری خواهد شد و چالش‌های بخش تولید قطعاً با همراهی و انسجام همه نهاد‌های مرتبط مرتفع خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.