سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصفیه خانه فاضلاب شهر بلداجی تا آبان به بهره‌برداری می‌رسد

سرپرست فرمانداری بروجن گفت: طرح تصفیه‌خانه فاضلاب شهر بلداجی با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی، ۶ ماه زودتر از موعد پیمان در آبان‌ماه امسال تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

آقای کرمی گفت: عملیات اجرایی فاز دوم طرح تصفیه‌خانه فاضلاب شهر بلداجی از بهمن‌ماه سال ۹۹ آغاز شده و تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت داشته است.

وی افزود: این تصفیه خانه به صورت لاگون هوادهی با ظرفیت دو هزار و ۵۰۰ متر مکعب در شبانه‌روز و قابلیت نصب چهار هزار و ۲۰۰ انشعاب می‌باشد.


بیشتر بخوانید


کرمی با بیان اینکه تکمیل و بهره برداری از شبکه فاضلاب شهر بلداجی از مطالبات مهم مردم است؛ گفت: با تخصیص و تأمین اعتبارات مورد نیاز، این طرح ۶ ماه زودتر از موعد پیمان در آبان ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه تا کنون ۵۶ کیلومتر شبکه فاضلاب درون شهری اجرا شده گفت: به موازات تکمیل طرح تصفیه خانه ۴ کیلومتر شبکه باقیمانده نیز انجام خواهد شد.

گفتنی است در بازدید مدیر عامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از طرح‌های آب و فاضلاب این شهرستان همچنین در خصوص تکمیل فاضلاب فاز ۱ شهرک الهیه و شبکه آب و فاضلاب مجتمع فن‌آوران بروجن و اتصال فاضلاب تفریحگاه سیاسرد به شبکه اصلی تصمیم گیری شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.