سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری؛

برای بیشتر ادارات چهارمحال و بختیاری نیرو‌های مدیریت معرفی شده اند

حسین میرزایی گفت: برای بیشتر ادارات چهارمحال و بختیاری نیرو‌هایی به منظور مدیریت آن مجموعه معرفی شده اند و مسئولان استان به‌طور مستمر و با جدیت درحال پیگیری این مهم از وزارتخانه‌ها هستند.

آقای حسین میرزایی گفت: روند انتصابات در چهارمحال و بختیاری برابر ضوابط و مقررات در حال انجام است و این فرآیندی بوده که در تمامی استان‌ها طی می‌شود و معمول است.

انتصابات در استان به دو بخش تقسیم می‌شود؛ بخش اول مربوط به انتصاب مدیران‌کل و بخش دیگر مربوط به معاونان مدیران کل و روسای ادارات شهرستان‌ها است.


بیشتر بخوانید


انتصاب مدیران‌کل فرآیندی کاملا مشخص دارد و شورایی برای انتصابات شکل گرفته است، شناسایی افراد واجد شرایط به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد مثلا گروه‌ها و اقشار مختلف نیرو‌های خود را معرفی می‌کنند برخی افراد رزومه خود را ارائه می‌دهند و در نهایت اسامی افراد به شورای انتصابات واصل می‌شود.

سوابق کاری افراد از نظر شاخص‌هایی نظیر تعهد، تخصص، توانمندی و کارآمدی، پاکدستی و فسادستیزی، ساده‌زیستی و مردمی بودن، انقلابی و جهادی بودن در شورای انتصابات مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از آن فرآیند‌های قانونی لازم برای افراد واجد شرایط طی خواهد شد.

افرادی که از سوی شورای انتصابات حائز شرایط شناخته می‌شوند به وزارتخانه‌های مربوطه معرفی شده و از آن پس بررسی‌ها، صدور احکام در حیطه مسئولیت وزارتخانه‌ها قرار می‌گیرد.

انتصابات معاونان مدیران‌کل در ادارات چهارمحال و بختیاری در اختیار مدیران است و انتصاب روسای ادارات شهرستان‌ها در اختیار مدیران‌کل و فرمانداران می‌باشد که به مدیران کل و فرمانداران تاکید شده است که با لحاظ شاخص‌های مدنظر دولت انقلابی و مردمی فرآیند انتخاب مدیران شهرستانی را تسریع کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.