سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیاز استان اصفهان به رویدادهای نمایشگاهی مستمر و بین‌المللی

استاندار اصفهان گفت: برگزاری رویدادهای اقتصادی مستمر و بین‌المللی به ویژه در بخش نمایشگاهی نیاز ضروری استان اصفهان است.

سید رضا مرتضوی امروز در جلسه شورای بخش خصوصی با دولت در محل اتاق بازرگانی اصفهان گفت: رخداد‌های اقتصادی مستمر و بین‌المللی باید بتواند در تقویم جهانی جای بگیرد و همگان در کشور‌های گوناگون در سال‌های متمادی خود را با آن وفق دهند و در آن حضور فعال داشته باشند.

وی اضافه کرد: درصورتی‌که این رخداد‌ها با ایام خاصی در کشور هم‌زمان بود نباید زمان آن رویداد تغییر یابد بلکه شکل و شمایل آن باید تا حدودی رنگ و بوی همان ایام خاص را بگیرد.

استاندار اصفهان با تأکید بر تشکیل جلسات شورای عالی بِرَند اظهار داشت: این جلسات باید به تشویق بیشتر بخش خصوصی در زمینه‌های مختلف منجر شود و همگان به پیشرفت و اجرای تصمیمات آن تعلق‌خاطر داشته باشند.

مرتضوی اظهار داشت: در ۴۰ ساله گذشته مدیران و مسئولان جلوه‌ای از برخورداری در اذهان ایجاد کردیم تا جایی که مشکلات این خطه در تصمیمات ملی لحاظ نمی‌شود.


استاندار اصفهان تصریح کرد: بعضی از مناطق استان وضعیت اَسَفباری دارد، اما درد و مشکل آن به‌خوبی دیده و شنیده نمی‌شود و دلیل آن نگاه برخورداری اصفهان بوده که طی دهه‌ها در افکار عمومی ایجادشده است.

مرتضوی افزود: اگر فعالان بخش خصوصی استان از چهره‌های ملی و برای مثال کمیسیون‌های مختلف به اصفهان دعوت می‌کنند در سلسله برنامه‌های خود فراز‌ها و فرود‌های این خطه را به میهمانان نشان دهند تا آنان با واقعیت موجود آشنا شوند تا دچار اِجحاف نشویم.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی اصفهان نیز در این نشست با اشاره به ۲ رویداد فرهنگی اقتصادی، از اختتامیه امروز جشنواره عکس صنایع‌دستی اصفهان در محل این اتاق خبر داد.

مسعود گلشیرازی همچنین افزود: نخستین جشنواره ملی قالی فاخر از دیروز در سیتی سنتر آغاز شد و اختتامیه روز شنبه در محل اتاق برگزار می‌شود.

یکصد و شانزدهمین شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی امروز با حضور استاندار، معاونان وی، رییس و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان، مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی و فعالان بخش خصوصی در سالن اجتماعات اتاق بازگانی برگزار شد.

استان اصفهان افزون بر ۹ هزار واحد تولیدی و صنعتی دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.