سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تندیس سردار سلیمانی در اراک از بزرگترین تندیس‌های کشور است

تندیس سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تقاطع غیرهمسطح سردار مقاومت اراک نصب شده است.

حسنی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک در مورد تندیس تازه نصب شده سردار سلیمانی در قاطع غیرهمسطح سردار مقاومت اراک مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

این تندیس پنج و نیم متری که یکی از بزرگترین تندیس‌های کشور می‌باشد از جنس بتن مسلح و با روکش فایبر گلاس و به وزن ۶۶۰۰ کیلوگرم در مدت زمان ۴۵ روز توسط این سازمان ساخته و در کلانشهر اراک نصب گردید.

سردار سلیمانی الگو و اسوه ملت ایران است که نصب تندیس این سردار پرافتخار اسلام و ایران اسلامی و پیرو مکتب سیدالشهدا (ع) باعث افتخار و سربلندی مردم ولایتمدار و شهید پرور کلانشهر اراک می‌باشد.

شهدای والامقام ایران اسلامی حق بزرگی بر گردن ما دارند و این امنیت و آرامش را مدیون خون شهدا هستیم، در همین راستا یکی از راه‌های زنده نگهداشتن آرمان‌های شهدا و معرفی آن‌ها به نسل امروزی نصب تندیس شهدا در سطح شهر با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدا است؛ لذا سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری این مهم را سرلوحه کار خویش قرار داده و از تمام ظرفیت‌های خود در جهت توسعه و نشر فرهنگ ایثار و شهادت استفاده نموده است.

تندیس سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگترین فرمانده ضد تروریسم جهان همزمان با شب عید ولایت و امامت در محل زیرگذر تقاطع غیرهمسطح سردار مقاومت که به نام این شهید نامگذاری شده نصب و رونمایی شد.

تقاطع غیرهمسطح سردار مقاومت چندماه گذشته به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.