سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر‌های ریلی در مسیر مشهد حدود ۸۰ درصد افزایش یافت

مدیر کل راه آهن خراسان رضوی‌ گفت: سفر‌های ریلی از شهر‌های مختلف کشور در مسیر رفت و برگشت به مشهد طی بهار امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷۹ درصد افزایش یافت.

مصطفی نصیری مدیر کل راه آهن خراسان رضوی‌ گفت: در سه ماهه نخست امسال  سه میلیون و ۸۴۸ هزار مسافر با ۶ هزار و ۷۷۰ رام قطار در مسیر‌های منتهی به مشهد جا به جا شدند که این افزایش سفر‌ها با توجه به لغو محدودیت‌های ناشی از کرونا بوده است.

او افزود:  هم اکنون ۷۹ رام قطار مسافربری در هر شبانه روز در مسیر ریلی مشهد به صورت رفت و برگشت تردد می‌کنند.

مدیر کل راه آهن خراسان ادامه داد: هم اکنون نیمی از قطار‌های مسافربری شبکه ریلی کشور در مسیر‌های منتهی به مشهد در رفت و آمد هستند.

نصیری بیان کرد: پارسال  ۱۰ میلیون و ۷۶۰ هزار مسافر در شبکه راه آهن خراسان جا به جا شدند که این رقم در مقایسه با سال قبل از آن (۱۳۹۹)، ۱۲۸ درصد افزایش داشت.

او تصریح کرد: مطابق آمار سال ۱۳۹۸ و پیش از اعمال شیوه نامه‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا، سالانه ۱۴ میلیون مسافر در مسیر‌های ریلی منتهی به مشهد جابه‌جا می‌شدند.

مدیر کل راه آهن خراسان تأکید کرد: ۲۳ ایستگاه راه‌آهن در شبکه ریلی خراسان دایر است و در حالت عادی و پیش از شیوع کرونا روزانه ۹۴ رام قطار مسافربری و ۱۰ رام قطار باری در این مسیر ریلی به صورت رفت و برگشت حرکت می‌کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.