سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نخستین آیین دانش آموختگی ۶۰۰ نفر از دانش آموختگان پزشکی در حرم مطهر رضوی

نخستین آیین دانش آموختگی دانشجویان پزشکی در حرم مطهر رضوی با حضور وزیر بهداشت و جمعی از مسئولان ارشد کشوری و استانی برگزار شد.

 در مراسم نخستین آیین دانش آموختگی دانشجویان پزشکی در حرم مطهر رضوی ۶۰۰ نفر از دانش آموختگان پزشکی در حضور وزیر بهداشت ضمن قرائت سوگندنامه به نمایندگی از هفت هزار نفراز دانش آموخته پزشکی سراسر کشور، دوران حرفه‌ای و خدمت به مردم را از جوار بارگاه منور حضرت ثامن الحجج (ع) آغاز کردند.

مشاور عالی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این مراسم گفت: اگر خود را همواره در محضر خداوند بدانیم، هیچگاه از کار خود احساس خستگی نمی‌کنیم. باید همواره با بروز رسانی دانش و اطلاعات بر اساس جدیدترین یافته‌های پزشکی، در مسیر خدمت مطلوب به بیماران گام برداریم.

سیم فروش گفت:داشتن اخلاق حرفه‌ای و اجتناب از مادی گرایی، توجه به محرومان و حسن برخورد با بیمار از مهمترین مواردی است که پزشکان جوان باید به آن توجه داشته باشند.

او گفت: اگر می‌خواهیم روحمان سالم بماند همواره باید ارتباط خود را با ائمه اطهار (ص) و خداوند متعال حفظ نماییم و برای سلامتی جسم نیز باید ورزش و تحرک را مورد توجه قرار دهیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۱۲:۵۹ ۳۰ تير ۱۴۰۱
خداوند به همگی سلامتی و خیر و برکت بدهد. امیدوارم پزشکان بااخلاق و خوبی بشوند و دکتر نشوند. خدایا منفعت طلبی و غرور را از همه ما دور کن. آمین.