سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه‌های راه پیشتاز طرح‌های زیربنایی سیستان و بلوچستان است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک با پیشرفت مطلوب، پروژه‌های راه پیشتاز طرح‌های زیربنایی استان است.

 حسین مدرس‌خیابانی در نشست بررسی مسائل و مشکلات راه‌های استان گفت: توسعه مسیر‌های ارتباطی به ویژه بزرگراه به منظور کاهش آمار تصادفات جاده‌ای و رونق تجارت و ترانزیت در اولویت برنامه‌های توسعه‌ای استان قرار دارد.

وی ادامه داد: در این راستا علاوه بر اعتبارات ملی مصوب شد ۴۵ درصد اعتبارات متوازن استان نیز به بخش راه اختصاص یابد تا با برخورداری هر چه سریعتر از مسیر‌های استاندارد شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای در جاده‌های دو طرفه باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان بر تعیین برنامه زمان بندی برای اجرای تمام پروژه‌های راه سازی استان، تامین سوخت مورد نیاز ماشین آلات فعال راه سازی، صدور مجوز حداکثر یک هفته‌ای برای بهره برداری از معادن در جهت تامین مصالح مورد نیاز ساخت راه‌ها و پیگیری منابع مالی ساخت باند دوم در برخی مسیر‌های استان از طریق ماده ۵۶ تاکید کرد.

مدرس خیابانی تاکید کرد: امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات تا پایان سال مالی پیش رو حدود ۲۴۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و بیش از ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان آماده بهره برداری شود.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر ۳۸ کارگاه راه سازی در محور‌های اصلی و ترانزیتی استان با اشتغال بیش از سه هزار نفر فعال است.

عطاء اله اکبری افزود: از ابتدای امسال تاکنون برای احداث بزرگراه و راه اصلی در محدوده زیرپوشش این اداره کل بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است که از این میزان تنها ۸۰ میلیارد تومان به پیمانکاران پرداخت شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.