سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهم دانشجویان در ورزش‌های دانشگاهی را افزایش خواهیم داد

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت:سهم دانشجویان در ورزش های دانشگاهی را افزایش خواهیم داد، همچنین سطح فعالیت های آنها را بازتعریف خواهیم کرد.

هاشم داداش پور گفت: سازمان امور دانشجویان وظیفه خود می داند تا به سلامت دانشجویان نگاه ویژه ای داشته باشد و در اولویت های خود قرار دهد و ورزش در این زمینه نقش مهمی ایفا می کند و هرگونه فعالیتی که منجر به تحرک و نشاط و شادابی و تقویت روحیه دانشجو شود از پشتیبانی سازمان برخوردار خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت و زیر ساخت‌های ورزشی دانشگاه‌ها اشاره کرد گفت: از دانشگاههای کشور در مناطق مختلف بازدیدی که داشتم، دارای ظرفیت های بسیار خوبی هستند و نیاز است با برنامه ریزی منسجم دانشجویان و دانشگاهیان از این ظرفیت های موجود نهایت استفاده را در راستای افزایش نشاط و شادابی و سلامتی بکار گیرند.

داداش پور از سه نهاد اثربخش در حوزه ورزش که در زیر مجموعه سازمان امور دانشجویان مستقر هستند نام برد و گفت: اداره کل تربیت بدنی، پژوهشگاه تربیت بدنی و فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی به عنوان سه ضلع ورزشی می‌توانند با هم افزایی و تقویت یکدیگر و با همکاری انجمن‌های ورزشی سهم بزرگی در جریان سازی ورزشی را در مراکز آموزش عالی رقم بزنند.

وی گفت: با تلاش مرکز رشد و نوآوری تجهیزات ورزشی و دانش بنیان در این حوزه، سهم ایران در تولید تجهیزات و وسایل ورزشی در دنیا ارتقاء یابد و برگزاری جشنواره ایده های نوآور ورزشی در حاشیه المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان در تبریز را در همین راستا برشمرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.