سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شمار چاه‌های تکمیلی حفاری امسال رشد ۲۵ درصدی دارد

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از افزایش ۲۵ درصدی شمار چاه‌های تکمیل شده در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی با کاربست ناوگان حفاری از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

حمید رضا گلپایگانی گفت: از مجموع ۳۰ حلقه چاه حفر شده در این مدت، ۲ حلقه توسعه ای، ۳ حلقه اکتشافی و ۲۵ حلقه تعمیری است که ۲۴ حلقه در گستره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از جمله در طرح توسعه ۲۸ مخزن، ۳ حلقه در شرکت نفت فلات قاره و ۳ حلقه در قالب پروژه‌های مربوط به مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران تکمیل گردید.

او می گوید: مجموع خدمات یکپارچه ارائه شده به شرکت‌های متقاضی و پروژه‌های کلید در دست شرکت در این دوره دو هزار و ۷۷۸ مورد بوده که از این تعداد دو هزار و ۵۴۰ مورد مربوط به خدمات فنی حفاری و ۲۳۸ مورد در بخش خدمات ویژه محقق شد، ضمن اینکه در بخش عملیات ویژه نیز سه هزار و ۷۰۰ متر حفاری افقی و جهت دار بر روی ۱۲ حفره انجام گردید.

گلپایگانی گفت: نقشه راه شرکت در سال جاری بر مبنای تحقق شعار سال پیگیری و با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود شرکت و توانمندی‌های داخل کشور، برنامه‌های پیش بینی شده با جدیت و تلاش مضاعف دنبال می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: در حالی که ابتدای سال تعداد دکل‌های فعال شرکت ۶۱ دستگاه بود، این تعداد هم اینک به ۶۲ دکل افزایش یافته و با بازسازی و نوسازی و روز امد نمودن دکل‌ها و متعلقات آن و همچنین برنامه‌های توسعه‌ای شرکت ملی نفت ایران نظیر توسعه میدان نفتی آزادگان با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و در اجرای این طرح به طور یقین، همه ناوگان حفاری و خدمات یکپارچه جانبی این شرکت به کار گیری خواهد شد.

به گفته او در سال جاری به‌کارگیری تمامی ناوگان حفاری، بازسازی، نوسازی و ارتقای کیفی دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری، تقویت ساخت داخل به منظور تولید دانش بنیان و کیفیت‌گرایی در دستور کار است که اجرای این نکات زمینه اشتغال را فراهم می‌آورد.

گلپایگانی گفت: به موازات فعالیت‌های عملیاتی، موضوع آموزش‌های تخصصی و عمومی با هدف بالابردن سطح آگاهی کارکنان، از ابتدای امسال پیگیری و با بهره گیری از فضای مجازی، حضور اساتید در موقعیت‌های عملیاتی و همچنین تشکیل دوره‌های آموزشی در اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت با جدیت پیگیری و در این مدت ۴۹ هزار و ۶۰۰ نفر ساعت دوره‌های آموزش تخصصی و عمومی برای ۳ هزار و ۲۰۰ نفر از کارکنان شرکت در سطوح مختلف شغلی برگزار شد.

برچسب ها: دکل حفاری ، حفر چاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.