سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز نخستین جشنواره تئاتر کافه‌ای استان سمنان به میزبانی گرمسار

هفت گروه در این جشنواره نمایش‌های خود را با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تمرکز بر فرزندآوری ارائه می‌کنند.

دبیر راهبردی نخستین جشنواره تئاتر کافه‌ای استان سمنان با اشاره به آغاز این جشنواره در گرمسار گفت: در اولین برنامه نخستین جشنواره تئاتر کافه‌ای استان سمنان، نمایش «زمانی که باقی مانده است» با طراحی و کارگردانی «نیما شهرابی»، نویسندگی «پویا شهرابی» و هنرنمایی ۹ بازیگر اجرا شد.

وی افزود: این جشنواره در دو اجرا در ساعت‌های ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ و ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ تا پنجشنبه هفته آینده در گرمسار ادامه دارد و اختتامیه آن ساعت ۲۰:۳۰ پنجشنبه آینده برگزار خواهد شد.

دبیر راهبردی نخستین جشنواره تئاتر کافه‌ای استان سمنان گفت: در ادامه اجرا‌های این جشنواره، امروز چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ نمایش «باغبان مرگ» به کارگردانی حمید شبانی در کافه ونگوک، ساعت ۱۹:۳۰ نمایش «صف» به کارگردانی «سناتور حسینی»، ساعت ۲۰:۳۰ نمایش باغبان مرگ در کافه سینما و ساعت ۲۱:۳۰ «زمانی که باقی مانده است» در کافه ونگوک اجرا می‌شود.

صبوری ابراز داشت: در روز پنجشنبه نیز ساعت ۱۸:۳۰ «باغبان مرگ» در کافه بیسکوئیت، ساعت ۱۹:۳۰ نمایش «زمانی که باقی مانده است» در کافه سینما، ساعت ۲۰:۳۰ نمایش «یه حبه مرگ» به کارگردانی «حمید آفاق» در کافه بیسکوئیت و ساعت ۲۱:۳۰ «صف» در کافه ونگوک اجرا می‌شود.

وی افزود: در روز جمعه ساعت ۱۸:۳۰ نمایش «یه حبه مرگ» در کافه ونگوک، ساعت ۱۹:۳۰ نمایش «صف» در کافه سینما، ساعت ۲۰:۳۰ نمایش «یه حبه مرگ» در کافه بیسکوئیت و ساعت ۲۱:۳۰ همین نمایش در کافه سینما اجرا می‌شود.

دبیر راهبردی نخستین جشنواره تئاتر کافه‌ای استان سمنان گفت: در روز شنبه یکم مرداد ساعت ۱۹:۳۰ نمایش «صف» در کافه سینما و ساعت ۲۱:۳۰ نمایش «زمانی که باقی مانده است» در کافه ونگوک اجرا می‌شود.

صبوری ابراز داشت: روز یکشنبه نیز نمایش «در ستایش ابرها» به کارگردانی «پویا شهابی» ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ به ترتیب در کافه ونگوک و کافه سینما اجرا می‌شود.

وی افزود: در روز دوشنبه نیز نمایش «مرد گل به دهن» به کارگردانی «سهراب مرادی حقیقی» در ساعات ۱۸:۳۰، ۲۰:۳۰ و ۲۱:۳۰ به ترتیب در کافه ونگوک، کافه بیسکوئیت و کافه سینما اجرا می‌شود.

دبیر راهبردی نخستین جشنواره تئاتر کافه‌ای استان سمنان گفت: در روز سه‌شنبه نیز نمایش «در ستایش ابرها» ساعات ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ به ترتیب در کافه بیسکوئیت و کافه سینما اجرا می‌شود.

صبوری با بیان اینکه چهارشنبه پنجم مرداد آخرین روز اجرا‌ها است گفت: در این روز نمایش «خرس» به کارگردانی «شهروز شبستری» در ساعات ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ به ترتیب در کافه ونگوک و کافه سینما اجرا می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.