سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مافیا تا صبح/ پیش به سوی افتضاح در جام جهانی

بازیکنان تیم ملی افشا کردند در اردوی قطر تا صبح مافیا بازی می کردند.

 رسانه‌ها فاش کردند در اردوی تیم‌ملی اتفاقاتی آماتورگونه و به دور از دنیای حرفه‌ای رخ می‌دهد. به عنوان مثال نوشتند بازیکنان تا نزدیکی صبح مافیا بازی می‌کنند. این موضوع کاملا صحت دارد، همانطور که مهدی طارمی هم در آخرین گفت‌وگوی خود شب زنده‌داری بازیکنان را تکذیب نکرد.

در ۶ ماه گذشته و در اردوی تیم‌ملی اگر کادر فنی نتوانست باعث اتحاد بازیکنان شود، در عوض بازی مافیا از پس این ماموریت برآمد چراکه بازیکنان یکدل و متحد هر شب این بازی را انجام می‌دادند! فقط گاهی نقشهایشان در بازی عوض می‌شد و در گروه مافیا یا شهروند‌ها قرار می‌گرفتند.  

یکی از بازیکنان تیم‌ملی که دوست ندارد نامش فاش شود، اطلاعات تازه‌ای در این باره به جام جم داده است. او می‌گوید: «ما پیش‌تر ساعت۱۲ را در اردوی تیم‌ملی نمی‌دیدیم. یکی از دلایلش این بود که مربیان تاکید داشتند باید ساعت۹ پای میز صبحانه باشیم. من بازیکن هم مجبور بودم زود بخوابم. برای فردا هم برنامه کاملا مشخص بود. کلاس آنالیز داشتیم، تمرین داشتیم، به سالن وزنه می‌رفتیم، زیر نظر فیزیوتراپ کار می‌کردیم، ماساژ می‌گرفتیم، استخر می‌رفتیم و ... خلاصه برنامه‌مان پر بود.

در دوران اسکوچیچ، ولی این گونه نیست. ما معمولا در اردو فقط تمرین می‌کنیم. به همین دلیل وقت آزاد و زمان بیشتری داریم.»
او با تائید بازی مافیا در اردو توضیح می‌دهد: «ماجرا از روزی شروع شد که اسکوچیچ گفت صبحانه اختیاری است و بازیکنان اگر بخواهند می‌توانند صبحانه نخورند.

من یک سوال از شما دارم. مگر صبحانه مهمترین وعده روز نیست؟ اصلا مگر می‌شود در تیم ملی اسپانیا یا آلمان و انگلیس بازیکن صبحانه نخورد؟ اتفاقا همیشه مقوی‌ترین خوردنی‌ها را برای صبحانه می‌گذارند. خلاصه بعد از اعلام اسکوچیچ اکثر بازیکنان فهمیدند شب می‌توانند بیشتر بیدار باشند، چون تا ظهر خبری نیست و می‌توانند بخوابند. این شکلی بود که ما بیشتر سر میز ناهار مربیان را می‌دیدیم. وقتی وعده صبحانه اختیاری شد، با اکثر بچه‌ها شب دور هم جمع می‌شدیم تا مافیا بازی کنیم.» 

این بازیکن تیم‌ملی در تکمیل توضیحاتش می‌گوید: «معمولا برای بازی دو گروه می‌شدیم و در اتاق دو تا از بازیکنان جمع می‌شدیم. بازی هم خیلی وقت‌ها تا ۴صبح طول می‌کشید. بعد هم می‌خوابیدیم تا ظهر.

بیدار هم که می‌شدیم برای ناهار می‌رفتیم. ناخودآگاه به لحاظ بدنی خسته بودیم، چون زمان اصلی خواب را از دست می‌دادیم. البته بگویم که بهتر بود همه شب زود می‌خوابیدیم، ولی گاهی در شرایط اردویی که سخت است، بازیکنان دوست دارند بیشتر کنار هم باشند و خوش بگذرانند. وضعیت آب و هوای قطر هم اصلا مطلوب نبود.» 

او درباره جلسات تمرینی تیم نکته جالبی را بیان می‌کند: «اکثر بچه‌ها سر زمان تمرینی تیم با اسکوچیچ خیلی بحث داشتند. آن‌ها می‌گفتند یک ساعت زودتر تمرین کنیم، چون شرایط آب و هوایی از لحظه تاریکی اصلا فرقی نمی‌کرد. کلا گرم بود. گفتیم حداقل تمرین زودتر تمام شود.

از آن زمان ساعت بیکاری بعد از ناهار هم کمتر می‌شد. در نهایت فقط نیم ساعت زمان تمرین را جلو کشیدند. کلا اردوی خوبی نداشتیم. هر چند بچه‌ها در زمین خیلی تلاش می‌کردند، ولی در آن شرایط روحی و آن وضعیت آب و هوایی هیچکسی راضی نبود.»

این بازیکن تیم‌ملی درباره دیگر حاشیه‌های اردوی تیم توضیح می‌دهد: «کلا که نظارتی وجود نداشت. اعتراض‌ها هم زیاد بود. زمین چمن اصلا کیفیت لازم را نداشت. بیشتر بچه‌ها می‌گفتند اصلا چرا به قطر آمده‌ایم؟ چرا همان تهران نماندیم. اسکوچیچ ظاهرا می‌ترسید نتواند در تهران بچه‌ها را مدیریت کند و آن‌ها از اردو خارج شوند. ما گفتیم چه حرفی است. این دیگر بسته به مدیریت خود مربی دارد. در قطر یکجور‌هایی کار از دست اسکوچیچ در رفت.»

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۲
در انتظار بررسی: ۰
کاوه
۰۱:۰۶ ۳۱ تير ۱۴۰۱
ضعف فدراسین و سرمربی و سرپرست تیم عامل این رفتارهاست.
البته اینها بهانه هایی برای توجیه افتضاح در جام جهانی هستند.
چرا در زمان کیروش چنین نبود ؟
ناشناس
۲۲:۴۸ ۳۰ تير ۱۴۰۱
الان خواستن ابروی اسکوویچ رو ببرند آبرو خودشون رفت که
علی
۲۲:۲۴ ۳۰ تير ۱۴۰۱
نمیدونم اون اساتید فوتبال فهمی که بر ابقای اسکوچیچ تاکید داشتند و میگفتند از کی روش بهتره بعداز فهمیدن این مطالب بازهم همونه نظرشون!؟ آقایون خانوما مسؤلین... از خواب خودخواسته بیدار شید این بابا فقط بدرد نابودی یکی از بهترین نسلهای فوتبال کشورمون میخوره! تا دیر نشده، فوتبال و اعتبارش رو نجات بدید
Kam
۱۹:۰۴ ۳۰ تير ۱۴۰۱
انگلیس 7 - 0 ایران
امریکا 5 - 1 ایران
ولز 6 - 0 ایران
ناشناس
۱۵:۴۰ ۳۰ تير ۱۴۰۱
بعد اردو باید بگی؟ بعد قطعی شدن مجدد موندن اسکوچیچ باید مطرح بشه؟ اون تمرین نداد، خودتون چه طور روتون شد اونجا اینطوری رفتار کنید، یه بازیکن معمولی نمیدونه که نیاز به خواب کافی شب داره؟ خیلی ابهام هست. اگه جام جهانی نتیجه نگیریم حداقل میدونیم خرج زیادی نکردیم.
سرمدی
۱۴:۴۴ ۳۰ تير ۱۴۰۱
مربی صدهزار دلاری ازین بهتر نمیشه...
کاربر
۱۲:۴۸ ۳۰ تير ۱۴۰۱
اسکوچیچ حق حسابشو پرداخت نکرده همه میخوان بندازنش بیرون اونم تو شرایطی که تیم باید آماده جام جهانی بشه بدون بازی تدارکاتی
ناشناس
۱۰:۰۳ ۳۰ تير ۱۴۰۱
عالیه... پاییز سرگرم کننده ای در پیش داریم
ناشناس
۰۹:۴۸ ۳۰ تير ۱۴۰۱
ما ایرانی کلا نظم پذیر نیستیم
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۹ تير ۱۴۰۱
حالا مثلا که چی
گیرم راست باشه
مربی که تا حالا خوب نتیجه گرفته
شاید اصلا نصمیم مربی بوده
از شما باشگاه بعیده اینقد به حواشی دامن بزنید
ناشناس
۲۲:۱۰ ۲۹ تير ۱۴۰۱
فک کنم انگلیس و آمریکا مخصوصاً آمریکای شیطان صفت پول به اسکوچیچ داده که از ایران بیاره
ناشناس
۲۲:۵۴ ۳۰ تير ۱۴۰۱
اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۹ تير ۱۴۰۱
دیگه انتظار زیادی از بازیکنان نباید داشته باشیم .
تا ساعت ۱۱ که بخوابند ، کسل و بی حال و بی حوصله بیدار می شوند .و حال ندارند .بعد می خواهیم زبل و زرنگ باشند که غیر ممکنه .
پرسنال
۲۱:۱۶ ۲۹ تير ۱۴۰۱
نکنه از عمد این کارا رو میکنن تا اسکوچیچ اخراج بشه.
ناشناس
۲۱:۱۵ ۲۹ تير ۱۴۰۱
این مربی و بازیکنا دارن میخورن میخوابن پول مفت میگیرن
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۹ تير ۱۴۰۱
حالا این وسط یکی فکر می کرده همه بازیکنها شعور دارند یا حرفی اند. با این صحبت ها ثابت کردید که آقای اسکوچیچ راجع به امثال شما اشتباه می کرده. انشاالله اشتباهشان را جبران می کنند. با شعورها را برای موفقیت ایران دعوت می کنند.
مربی پاسبان نیست، مربی است!
شکرا
۲۰:۱۴ ۲۹ تير ۱۴۰۱
خدا رو خوش نمیاد گناه خودتون رو گردن یکی دیگه بندازین
شما که بچه نیستید که با چوب ساعت ۹شب بخوتبوننتون
پر از ادعا .نام سرباز وطن یدک میکشید تا چیزی میشه خودتون رو با فوتبال المان و انگلیس و اسپانیا مقایسه میکنید اما دریغ از یه کم شعور و مردونگی
شما که تو اردو تا صبح مافیا بازی میکنی پول اون اردو از بیت المال هست شما خیانت کردین به مردم و مملکتتون ..با پول ما رفتید شب زنده داری
تف به شرف تمامتون
همتون باید اخراج بشین از تیم ملی
آشنا
۲۰:۰۵ ۲۹ تير ۱۴۰۱
با سلام والله این اظهارت بیشتر میخوره تخیلی باشند مگر میشود یک بازیکن تیم ملی اینطوری حرف بزنه
من بعید میدونم حتی بازیکنی که میدونه فیکس تیم ملی نیست اینطوری حرف بزنه
زیادی غلوآمیز صحبت کرده و نمیشه واقعیت دونست این حرفها را
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۹ تير ۱۴۰۱
بازیکن اگر حرفه ای باشه، خودش رعایت میکنه و نیازی نیست مربی بهش بگه چیکار کنه چیکار نکنه!!! مگه کوچولوان که مربی بهش بگه کی بخوابه!چی بخوره! تو برو خودتو درست کن
شهرام
۱۹:۲۶ ۲۹ تير ۱۴۰۱
میخاست کی روش باشه که حتی بدون اجازه اون حتی نمیونستن اب بخورن
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۹ تير ۱۴۰۱
به اونا اجازه آب خوردن نمیداد چون کی روش خودش تا خرخره در حال خوردن سرمایه های این ملت بود بدون هیچ دستاوردی حتی یک قدم به جلو در فوتبال ایران
محمود
۱۹:۱۸ ۲۹ تير ۱۴۰۱
حاصل پول یامفت میشه همین
سینا
۱۹:۱۷ ۲۹ تير ۱۴۰۱
بابا شما انتظار دارید که ایران در جام جهانی برنده شه
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۹ تير ۱۴۰۱
واقعا حیف پول بیت المال
خونه خاله بوده مثل اینکه
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۹ تير ۱۴۰۱
خلایق هرچه لایق. لیاقت تیم ملی بیشتر از این نبوده که ارزشی براش قائل باشن مسوولان.
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۹ تير ۱۴۰۱
حالا این حرف ها رو میزنید؟!!! چطور با این بی برنامه گی به حام جهانی صعود کردین؟ تناقض در گفتار و رفتار هم مخالفین وهم موافقین مربی کاملا پیداست و ما مردم موندیم هاج و واج که تو این فوتبال پر هزینه و پر فساد چه خبره؟!!!! خدا ازتون نگذره که چه اعصابی از ما خرد کردین!!!!
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۹ تير ۱۴۰۱
با سلام: الان افرادی که می دانند شانسی برای حضور در جام جهانی ندارند شروع کردند به تخریب تیم وسرمربی.هر مربی دیگه ای که بیاد مسلما از گروه صعود نمی کنیم.تا بوده همین بوده.اگر از سرمربی حمایت بشه وافرادی هم که باعث به هم خوردن انضباط تیم میشند رو هم دعوت نکنند لااقل آبرومندانه می بازیم.
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۹ تير ۱۴۰۱
این حرف ها با ساده ترین و سریعترین صعود تطبیق نداره .یکی این وسط داره دروغ میگه که قطعا نتایج دروغ نیست
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۹ تير ۱۴۰۱
بخدا این مربی ب درد نمیخوره ابرویمان در جام جهانی خواهد رفت
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۹ تير ۱۴۰۱
راست میگه...کی‌روش بدون افتخار...شیشعلی. و سف ر.استرا
ناشناس
۱۹:۵۰ ۲۹ تير ۱۴۰۱
رفیق جان
مربی به درد میخوره بازیکن ها به درد نمیخورن
مربی که جلاد نیست به زور اونا رو ببره سر تمرین اونا هر وقت بازیشون تموم بشه دو دیقه میرن تمرین بعد میگن مربی بده
باشه اصلا زمین کجه هوا هم بده شما ها خوبسن
حسن بابایی
۱۷:۳۶ ۲۹ تير ۱۴۰۱
سلام،، واقعأ چه بلایی برسر تیم ملی آوردن،؟ چه خبره؟ چی می‌گذرد؟ اگر داین وضعیت باشند فاتحه تیم ملی دراولین بازی خوانده است،، چرا مسئولین بااین مافیای دلالان برخورد نمی‌کنند؟
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۹ تير ۱۴۰۱
خیلی وقت است کار در فوتبال از دست همه بیرون رفته فقط اختصاص به اسکوچیچ ندارد فوتبالیستهای میلیاردی بدون کسب هیچ نتیجه جهانی جز حیف و میل کردن بیت المال خاصیت دیگری ندارند اگر بازیکن حرفه ای باشد باید بدون نظارت هم حرفه ای رفتار گند
علی
۱۹:۳۱ ۲۹ تير ۱۴۰۱
یکی نیست به این بچه مثبت زیرابزن بگه خوب شما که هر کدوم ادعای حرفه ای بودن و سالم بودن و پهلوانی دارید چرا کار درست رو خودتون انجام نمی‌دادید حتمأ باید با چوب بالا سرتون بایستند تموم خوردید بزنن سرتون
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۹ تير ۱۴۰۱
هرچی بود ک راحترین صعودو با اسکوچیچ داشتیم،یادتون رفته تیم داشت حذف میشد و اسکوچیچ نجاتش داد،
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۹ تير ۱۴۰۱
مافیا هم یه نوع تمرین فکریه چرا ناراحتید شماها؟
ناشناس
۱۹:۵۱ ۲۹ تير ۱۴۰۱
رفیق جان اینا که نمیخوان با انگلیس و امریکا مافیا بازی کنن
فوتباله باید تمرین فوتبال کنن
هر وقت تموم شد و آبروی ایران رو بردن برن مافیا بازی کنن
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۹ تير ۱۴۰۱
زرشک با پول ملت بیچاره حال می کنند فردا جام جهانی هم
گند می زنید و میایید.چاییدید .تیم ملییییییی شده تیم میلی.
این یارو اسکوچیچ بیشتر به راننده های ترانزیت شبیه تا سرمربی فوتبال .خلاصه بخور بخوره دیگه حال کنید.
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۹ تير ۱۴۰۱
این کسی که اینارو گفته و نخواسته نامش فاش بشه معلومه که خیلی خودشیرینه و یکی از همون بازیکناییه که با اسکوچیچ مخالفه، آخه مرد حسابی تو داری میگی خودتم مافیا بازی می‌کردی باهاشون بعد اومدی لو دادی به رسانه؟ فقط برای اینکه اسکوچیچو تخریب کنی؟ حالا اسکوچیچ به شما گفته اختیاری، نگفته صبحانه غدقن، شما خودت اختیار نداشتی صبح زود پاشی صبحانه بخوری؟ حتماً باید زور بالا سرت باشه؟ اتفاقاً تنبلی و بی‌جنبگی از خود شما بوده نه از اسکوچیچ. هرچند من نه فوتبالیم نه علاقه‌ای به اسکوچیچ دارم برامم فرقی نداره سرمربی تیم ملی کیروش باشه اسکوچیچ باشه یا برانکو ایوانکویچ. ولی این حجم از خودشیرینی و ضایع‌بازی واقعاً قابل تصور نیست.
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۹ تير ۱۴۰۱
اسکوچیچ باید اخراج میشد که نشد این نشاننده فساد در فوتبال و فدراسیون فوتبال ایران هست
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۹ تير ۱۴۰۱
با پول چند میلیون بدبخت رفتید عشق و حال؟
شرف هم خوب چیزیه.
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۹ تير ۱۴۰۱
پول مملکت را چطوری هدر میدن!!!
ناشناس
۱۶:۳۴ ۲۹ تير ۱۴۰۱
تمرکز بازیکنان در دوره های قبل فقط به تیم و مربی بود اما حالا یار دوازدهم رقبا مثل اینکه بیکار ننشسته اند و پشت هم تز میدهن
کمال
۱۶:۳۳ ۲۹ تير ۱۴۰۱
مگر آقای استیلی مدیر تیم نیست که این همه بی نظمی بوجود آمده
چرا استیلی را بازخواست نمی کنند تا اخراج شود
استیلی و کریم باقری فقط اومدند پول پارو کنند و با وعده تیم ملی بازیکن بخرند دستمزد باقری از اسکوچیچ بیشتر است
حمید
۱۶:۱۹ ۲۹ تير ۱۴۰۱
تیم ملی فقط با کیروش میتونه آبروداری بکنه ، فقط اگه میخوانغیر از این بشه یا دارن عمدا آبروی ایران را میبرند یا واقعا عده ای نادانند که همه کاره فوتبال ما شدند
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۹ تير ۱۴۰۱
تو تک دل منو بریدی کریم تو مسلمون نیستی کریم آقا اگه بود تمام ادبشان میکرد
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۹ تير ۱۴۰۱
خاک عالم بر سر مربی و کاپیتان و بازیکنان اردوی تیم ملی و رئیس فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش و هرکس که در رابطه با فوتبال تیم ملی مسؤولیتی دارد. بی وجدان های بی شرف شماها به بهانه فوتبال جام جهانی اندازه خرج زندگی یکسال چند میلیون خانواده فقیر ایرانی دستمزد و هزینه کرد اردو و... بر بیت‌المال تحمیل می کنید، آنوقت شب ها مافیا بازی می کنید و از خیانت اون خارجی نامرد خوشحال می شوید؟ لعنت بر شما روزی چند نفر در ایران از نداری و گرسنگی فوت می کنند آنوقت شما میلیاردی دستمزد می گیرید و مافیا بازی می کنید؟
پيمان
۱۵:۱۴ ۲۹ تير ۱۴۰۱
به به ، هر دم از باغ بري مي رسد !
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۹ تير ۱۴۰۱
بیت الماااااااااااااال
رضا
۲۳:۳۷ ۲۹ تير ۱۴۰۱
برای اینا بیت الحال ...
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۹ تير ۱۴۰۱
با این اوضاع و آمادگی بیش از حد ورزشکاران و برنامه ریزی های انجام شده ‌حتما جام جهانی رو سربلند و با افتخار پشت سر می گذاریم. اصلا شاید قهرمان هم شدیم
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۹ تير ۱۴۰۱
ابهت و ارزش تیم ملی زمانی فروریخت که کنعانی زادگان با وجود بی اخلاقی و رفتار ضد اخلاقی باز هم به تیم ملی دعوت شد همه این‌ها تقصیر فدراسیون و همچنین اسکوجیچ هست که مدیریتش صفر هست تو این مورد
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۹ تير ۱۴۰۱
مگه مربی باید همه چیز به بازیکن دیکته کند موقع قرارداد بستن رقم ها میلیاردی و حرفه ای اما موقع تمرین و بازی آماتور یعنی بازیکن خودش نباید تشخیص بده باید زود بخوابه و زود بیدار بشه فقط ادعا دارید که لژیونر شدید...
امیر
۱۴:۴۸ ۲۹ تير ۱۴۰۱
بازیکن خودش باید به فکر سلامتیش باشه مگه حتما باید زور بالا سرمون باشه که می بخوابیم کی بیدار شویم صبحانه بخوریم یا نخوریم .
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۹ تير ۱۴۰۱
خواب بمراتب مهمتره
حالا دو سه ساعت بازی اشکالی نداره
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۹ تير ۱۴۰۱
بازی های تدارکاتی تا حد امکان بایستی در شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب قطر انجام شود تا بازیکنان به آن شرایط جوی عادت نمایند و یا در شرایط جوی کاملا مشابه با شرایط جوی قطر تمرین کنند تا زمان بازیهای اصلی در قطر این شرایط آب و هوایی سخت و طاقت فرسا باعث افت کارایی بازیکنان نشود.
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۹ تير ۱۴۰۱
بهتر است نه این بازیکنان باشند و نه اسکوچیچ
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۹ تير ۱۴۰۱
بازیکنی که حرفه ای باشه خودش همه چیزو رعایت میکنه. کاری نداره که مربیش سختگیر هست یا نه!!! تو یرو خودتو درست کن بجای زیر آب زدن مربی
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۹ تير ۱۴۰۱
خوبیش اینه که بازیکن اتوبوسی دوباره به تیم ملی دعوت می‌شد
فرهنگی
۱۴:۰۷ ۲۹ تير ۱۴۰۱
تا حالا چرا سکوت کردین؟مگر غیر این بود داشتین پول مملکت حیق و میل می کردین/
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۹ تير ۱۴۰۱
حرومشون باشه هر پولی که از بیت المال میگیرند
ابراهیم
۱۳:۲۸ ۲۹ تير ۱۴۰۱
با این سر مربی آبرومون تو جام جهانی کلا میره
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۹ تير ۱۴۰۱
مربی پکیجی همینه
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۹ تير ۱۴۰۱
مربی لیگ یک خونه به خونه بود کارنامه جهانی نداره که داره تو ایران تجربه کسب میکنه :(
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۹ تير ۱۴۰۱
به مسئولان هشدار می دهم فکر ابروی ملی مان هستید این دلال دزاری را هرچه زودتر بیرون کنید به خدا یکی مثل قلعه نویی، نکونام یا یحیی گل محمدی بهتر از این کروات بنجال هست
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۹ تير ۱۴۰۱
چه خبره تیم ملی...
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۹ تير ۱۴۰۱
قشنگ معلومه زیراب زنی و فرافکنیه .
این دوستمون در مورد اردوهای قبل از بازی های جام جهانی چیزی برای گفتن ندارن ؟
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۹ تير ۱۴۰۱
حیف بیت المال
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۹ تير ۱۴۰۱
همه به خاطر اینه که ما مقابل آمریکا و انگلیس بازی می کنیم ،باید حتما جلوی این تیم ها ببازیم و جلوی چشم جهانیان افتضاح به بار بیاریم تا همه بگن این ایرانه...
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۹ تير ۱۴۰۱
من مخالف برکناری اسکوچیچ بودم ولی الان نظری ندارم
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۹ تير ۱۴۰۱
این بازیکن تیم ملی غلط کرده الآن گفته
علی
۲۱:۲۴ ۲۹ تير ۱۴۰۱
از این حرفش توجه کنید که میگه زمین تمرین مناسب نبود اما بهترین تیمهای دنیا میان قطر برای اردو آماده سازی معلوم هست این حرفا ااکی هست باور نکنید بچها