سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر:

اقدام جهادی برای مدرسه سازی از اهداف مهم دولت در مناطق محروم است

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی این وزارتخانه گفت: کار جهادی و انقلابی در بحث مدرسه سازی در مناطق محروم و بحث مردمی سازی آموزش و پرورش از محورهای اصلی برنامه دولت فعلی به ویژه در مناطق محروم است.

 احمد محمودزاده روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خوی گفت: مشارکت موضوعی است که همواره این وزارتخانه برای دستیابی به اهداف و ماموریت‌های سنگین خود از آن بهره گرفته است.

او می گوید: در این راستا این وزارتخانه موضوع مدارس وابسته به خیرین، واقفین، دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلابی را رصد کرده و تفاهم نامه هایی نیز در این راستا به امضا رسانده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تداوم و استمرار انقلاب اسلامی نیازمند تربیت نیروی انسانی با روحیه جهادی است گفت:مقام معظم رهبری نیز در بیانیه گام دوم انقلاب تعلیم و تربیت را رکن اصلی تحول سازی و نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه کشور می داند.

او گفت: نیروی  انسانی مدنظر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید دارای برجستگی های علمی، اخلاقی و عقیدتی باشد.

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت:به دنبال این هستیم که انسانی در تراز انقلاب اسلامی و حیات طیبه تربیت کنیم، و زمینه ساز این تربیت در تمام مدارس کشور، بهره گیری از ظرفیت های ذینفعان آموزش و پرورش است.

محمود زاده  می گوید: شهرستان خوی از ظرفیت‌های خوبی در بخش آموزشی و علمی برخوردار است و مسائل تربیتی و علمی به‌شکل مطلوبی در قالب سند تحول در این شهرستان پیگیری می شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.