سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیز دوباره کرونا در قزوین 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قزوین گفت: خیز دوباره ویروس کرونا در حال آغاز است و مردم سهل انگاری نکنند.

علیرضا مهرعلیان در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان قزوین، از آغاز خیز دوباره شیوع ویروس کرونا خبر داد و افزود: مقابله با این بیماری، نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است.

 در حال حاضر و در تحلیل هفتگی وضعیت کووید ۱۹ این روز‌ها تعداد موارد مثبت و موارد بستری روند افزایشی دارد که نگران کننده و یک زنگ خطر است.

 در دوره اول برای مقابله با ویروس کرونا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین تزریق واکسن، پیشرفت خوبی داشتیم که البته به برکت همکاری همه جانبه مردم و دستگاه‌های اجرایی بود.

 تیم واکسیناسیون مرکز بهداشت در مراکز خدمات جامع سلامت و همچنین سالن مدیریت بحران آماده ارائه خدمات دهنده به شهروندان است.

 افرادی که شش ماه از تزریق واکسن آنان سپری شده است، باید دوز یادآور واکسن را دریافت کنند.

 با توجه به آغاز افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا، استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کلیه فضای سرپوشیده و پُر ازدحام الزامی است.

انتظارات حوزه بهداشت از تمامی دستگاه اجرایی، اصناف، ادارات، سازمان تبلیعات، روحانیون، رسانه‌ها و بویژه صدا و سیما، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها و همه مسوولان این است که همواره به مساله آموزش و هشدار به موقع نسبت به خیز دوباره کرونا اهتمام داشته باشند و کارکنان خود را نسبت به تزریق دوز یادآور واکسن کرونا تشویق کنند، تا زمینه اوج گیری مجدد بیماری به وجود نیاید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.