سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل استاندارد کرمانشاه:

پروانه یک شرکت متخلف سیلندر پر کنی گاز مایع در کرمانشاه تعلیق شد

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از تعلیق پروانه یک شرکت متخلف سیلندر پر کنی گاز مایع در کرمانشاه خبر داد.

مهدی حسین پور گفت: ایمنی سیلندر‌های گاز مایع مشمول استاندارد اجباری و تحت نظارت کامل این اداره کل است.

حسین پور گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت استاندارد‌های ملی در خصوص ایمنی شیر و سیلندر در چرخه توزیع گاز مایع، کمیته‌ای تحت عنوان کمیته نظارت بر عملیات بازسازی و جایگزینی شیر و سیلندر با حضور شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه، سازمان صنعت، معدن و تجارت و نماینده انجمن گاز مایع در استان تشکیل شده تا بر حسن اجرای آن نظارت کند.

به گفته حسین پور، خدمات جایگاه‌ها و تأسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع، طبق قوانین سازمان ملی استاندارد ایران، اجباری بوده و تولید، تمرکز، عرضه و فروش مخازن گاز مایع، بدون داشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری، ممنوع است و مراکز خدمات سیلندر پرکنی گاز مایع فاقد علامت استاندارد ایران باید به سرعت برای دریافت مجوز‌های استاندارد اقدام کنند.

 سیاستگذاری و نظارت بر حسن اجرای واحد‌های سیلندر پرکنی و جایگزینی شیر و سیلندر گاز مایع یکی از اساسی‌ترین وظایف کمیته مرکزی است، در سال جاری تعداد ۶۸۰۰ سیلندر‌های اسقاطی و تعمیری به مراکز ذوب ارسال شده و همچنین ۱۲۰۶ مورد تست هیدرواستاتیک از خودرو‌های دوگانه سوز انجام گرفته شده است.

 شهروندان در صورتیکه از استاندارد بودن سیلندر‌های گاز مایع و سوپاپ اطمینان ندارند می‌توانند گزارش ها را از طریق سامانه شکایات ۱۵۱۷ در طول شبانه روز و همچنین تلفن چهار رقمی ۴۵۱۷ این اداره کل، اطلاع رسانی نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.