سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات به دام‌داری‌ها و مرغ‌داری‌های اردبیل پیگیری شود

استاندار اردبیل گفت:پرداخت تسهیلات تأمین نهاده‌های دامی به واحدهای دام‌داری و مرغ‌داری استان به صورت ویژه پیگیری شود.

سیدحامد عاملی در نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان گفت: در خصوص پرداخت تسهیلات تأمین نهاده‌های دامی به واحدهای دام‌داری و مرغ‌داری استان اردبیل، لازم است تسریع و ادامه پرداخت تسهیلات به این واحدها به‌صورت ویژه پیگیری شود.

استاندار اردبیل می گوید: در کنار حمایت از دام‌داری‌های سنتی لازم است برای ایجاد و تقویت دام‌داری‌های صنعتی و افزایش و بهینه‌سازی تولید در دام‌داری‌های سنتی، چاره‌اندیشی و تمهیدات لازم از سوی جهاد کشاورزی اندیشیده شود.

عاملی گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه ماه محرم و صفر، بازگشت حجاج و فصل ورود مسافران به استان اردبیل، باید توزیع گوشت قرمز و مرغ در بازار به میزان مناسب انجام شود تا مشکل و کمبودی در این زمینه وجود نداشته نباشد.

او می گوید: با توجه به اقدامات نظارتی انجام‌گرفته در خصوص فعالیت نانوایی‌ها، تقسیم کار برای انجام بهتر بازرسی و برخورد جدی با متخلفان احتمالی دارای اهمیت است.

استاندار اردبیل ادامه داد: توزیع کارت‌خوان‌های هوشمند در نانوایی‌ها مناسب و مطلوب بوده و لازم است مشکلات مربوطه در سطح استان اردبیل دسته‌بندی شده و مابقی کارت‌خوان‌های هوشمند مورد نیاز هم اختصاص یابد.

عاملی گفت: در خصوص خرید تضمینی گندم، تاکنون بیش از ۱۱۴ هزار تن گندم از کشاورزان استان اردبیل خریداری شده است و خرید همچنان ادامه دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.