سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل راهداری استان بوشهر:

عملیات اجرایی تعریض محور آبپخش - کُلُل آغاز شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی پروژه تعریض محور آبپخش - پل کلل (رفت و برگشت) به طول ۲۷۰۰ متر آغاز شد.

عبدالکریم اخترشناس روز دوشنبه با بیان اینکه پروژه تعریض ورودی آبپخش و تبدیل آن به بلوار از خواسته‌ها و مطالبات مردمی است گفت: عملیات تعریض این محور در راستای ارتقاء ایمنی عبور و مرور اهالی به‌ویژه باغداران منطقه صورت می‌گیرد و بلوار کنونی شهر آبپخش تا پل کلل امتداد می‌یابد.

او می‌گوید: عملیات تعریض این محور در دو سمت و هر سمت ۴ متر و در مجموع ۸ متر افزایش و عرض کلی محور از ۱۳ متر به ۲۱ متر می‌رسد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان عنوان کرد که عملیات اجرایی این پروژه و توسعه بلوار خروجی آبپخش تا پل کلل شش ماه به‌طول خواهد انجامید و محور فعلی به بلوار بارفوژه ۲ متر میانی و روشنایی ایمن سازی می‌شود.

به گفته اخترشناس، برای بهسازی و تعریض محورآبپخش مجموعا ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی (سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای) و استانی هزینه می‌شود.

او تاکید کرد که عملیات بهسازی و تعریض محور آبپخش به کلل شامل زیرسازی، روسازی و آسفالت می‌شود و با اتمام آن ایمنی محور افزایش می‌یابد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.