سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرایط سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم است

استاندار لرستان گفت: شرایط لازم برای فعالیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری در این استان فراهم است.

فرهاد زیویار در دیدار با مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره هلدینگ سرمایه گذاری غدیر در تهران گفت: بخشی از طرح‌های حوزه اقتصادی استان به دلیل کمبود اعتبارات راکد مانده که نیازمند پیگیری برای راه اندازی دوباره هستند.

وی می گوید: با توجه به ظرفیت‌های بسیار مناسبی که در حوزه‌های مختلف لرستان وجود دارد زمینه حضور سرمایه گذاران دارای اهلیت و توانمند برای به نتیجه رساندن طرح‌های اقتصادی استان کاملاً آماده است، پیگیری‌های لازم در این زمینه ضروری است.

وی گفت: عمده موضوعاتی که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت در زمینه صنایع معدنی، پایین دست و تکمیلی پتروشیمی و همچنین نیروگاه‌های خورشیدی می‌باشد که با توجه به ظرفیت‌های موجود، شرایط انجام فعالیت‌های اقتصادی در لرستان به خوبی فراهم است.

زیویار گفت: هیات متشکل از کارشناسان هلدینگ سرمایه گذاری غدیر در اولین فرصت برای بررسی وضعیت و فراهم سازی شرایط حضور این هلدینگ، وارد لرستان خواهند شد.

وی می گوید: نشست با مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری غدیر در ادامه پیگیری‌های مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان و با هدف جلب مشارکت سرمایه گذاران توانمند در طرح‌های اقتصادی استان صورت گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.